Erotiske noveller
Fra : modesty

Dato : 22-01-02 13:10

Jeg er blevet novelleredaktør på SMil-bladet og derfor vil jeg gerne lige
forsøge mig med en vejledende novellelæserundersøgelse. Jeg ved godt at
spørgsmålene er lidt firkantede, jeg har ingen erfaring med spørgeskemaer,
men prøv alligevel at vælge ét punkt under hvert tal. Uddybelser og
kommentarer og gode råd er selvfølgelig velkomne. 1000 tak for din hjælp.

1
A: Jeg foretrækker noveller der virker som noget forfatteren selv har
oplevet og det kan lade sig gøre i virkeligheden

B: Jeg foretrækker noveller der beskriver ting der kun kan lade sig gøre i
fantasien?

2
A: Jeg foretrækker noveller der indeholder beskrivelser af detaljer og
følelser i en sprog der er kælet for.

B: Jeg foretrækker noveller der noveller der går lige til sagen og måske
bruger grove ord?

3
A: Jeg foretrækker noveller der afspejler mine egne kinks

B: Jeg foretrækker noveller der omhandler kinks jeg ikke selv umiddelbart
kan identificere mig med?

4
A: Jeg bruger noveller til gør-det-selv-sex

B: Jeg bruger noveller som inspiration til fremtidige seancer

5
A: Jeg er S'er

B: m'er

C: switch

D: andet

6
A: Jeg er kvinde

B: mand

C: andet

SMil-bladet kunne godt tænke sig at modtage flere noveller. Vi betaler ikke
for dem. Men æren er din. De må ikke have været publiceret før heller ikke
på internettet og de skal have en passende længe. Illustrationer til
novellen er meget velkomne, hvis det er billeder skal de der optræder på
billedet og fotografen på bagsiden af det give deres samtykke på at det må
bringes i bladet. Hvis du har spørgsmål eller noveller så skriv til
postmaster@passioner.dk

*knus*
modesty

Fra : Henning

Dato : 22-01-02 21:36

"modesty" <modesty@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej modesty !

Ka du så komme på plads i buret igen!!
Du ved jo godt at DSS ikke må bruges til
annoncering, opslag, eller markeds-analyser!
Du er meget uartig!!

Men tillykke med din redaktionelle stilling!

Som heteroseksuel s`er vil jeg helst læse om
tvang, misbrug, afstraffelse af kvindelige "ofre"
og i fiktionens verden, må det/de kvindelige
"ofre" gerne være reelle ofre og ikke m`ere,
Jeg læste engang en novelle, hvor en kvinde,
hvis mand var på forretningsrejse, som blev dopet
af nogle mænd og holdt fanget i en kælder, med
mere eller kinky udstyr, bl. a. en kondicykkel,
hvor der i stedet for saddel var en dildo, der
pumpede op og ned, når hun trampede i pedalerne,
samtidig, var hjulet monteret bagerst og påhæftet,
en kombination af bløde piskesnerte og påfugle fjer,
der slog hende på balderne samtidig, da manden kom
hjem var konen afleveret igen, og hun opfattede
alt hvad der var sket hende, som noget i en drøm.

I noveller, skal det helst være noget, der kan lade
sig gøre i virkeligheden og ikke foregå på
Mars etc, etc,

Jeg har da et par små "romaner" liggende som jeg
aldrig har publiceret, eller vist til nogen, fordi de
nærmer sig noget i retning af filmatiseringen af en
vis romersk kejsers udskejelser *G*

Håber du snart igen, tager aktivt del i debatterne
her i DSS og ikke udnytter gruppen til markeds-
analyser etc. etc. Gør du det, kommer jeg med
hele udstyret, inklusiv det strømførende *G*

Med S/D Hilsen

Henning

Fra : modesty

Dato : 23-01-02 09:23

> Du ved jo godt at DSS ikke må bruges til
> annoncering, opslag, eller markeds-analyser!
Ups, det var ikke så godt ;-(

> Men tillykke med din redaktionelle stilling!
Taark *S* og mange tak for dit svar

> Jeg har da et par små "romaner" liggende som jeg
> aldrig har publiceret, eller vist til nogen, fordi de
> nærmer sig noget i retning af filmatiseringen af en
> vis romersk kejsers udskejelser *G*
Det lyder spændende. Må jeg se?

> Håber du snart igen, tager aktivt del i debatterne
> her i DSS
Det skal jeg nok. Jeg har også savnet det. *SMS*

Kærlig hilsen
modesty

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 23-01-02 14:35

On Wed, 23 Jan 2002 09:23:07 +0100, "modesty" <modesty@ofir.dk> wrote:

>Ups, det var ikke så godt ;-(

Nahhh men hvis du nu havde væer lidt taktisk så havde du skrevet et ot
indlæg om dit nye arbejde også lagt link til anelys og info i signatur
- det må man nemelig godt

>Det lyder spændende. Må jeg se?

man må jo godt poste dem i dss - det er nu altid skægt at se hvad folk
skriver

>Det skal jeg nok. Jeg har også savnet det. *SMS*

hø hø var det ikke poltiken ?
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 24-01-02 19:50

"modesty" <modesty@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Modesty

> Det lyder spændende. Må jeg se?

Ej, du burde tilbyde at lade mig udfører mine fantasier
i praksis, så du efterfølgende kunne skrive ned, hvad
du oplevede *SMIL*

Feks. lære at gå i spegat via et par rulleskøjter og
fitt-ness håndvægte *GGG*

> Det skal jeg nok. Jeg har også savnet det. *SMS*

Det glæder vi os til
De der ikke ved hvem modesty er, kan finde hende
http://www.passioner.dk/

MVH
Henning

Fra : Vanillepigen

Dato : 25-01-02 00:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning og Modesty

> Det glæder vi os til
> De der ikke ved hvem modesty er, kan finde hende
> på http://www.passioner.dk/

.... og jeg er bare vildt betaget af den side. Hold kæft hvor er den flot -
og spændende ...

Siger Vanillatøxen

Knus.

Fra : freya

Dato : 25-01-02 08:52

"Vanillepigen" <kristine@gazel.dk> skrev :

>... og jeg er bare vildt betaget af den side. Hold kæft hvor er den flot -
>og spændende ...

Enig! Længe siden jeg har set en side hvor form og indhold i DEN grad
går op i en højere enhed. Masser af substans og absolut en af de
fedeste forsider jeg nogensinde har set. Virkelig, virkelig flot!
--
Freya

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 25-01-02 16:56

On Fri, 25 Jan 2002 08:52:08 +0100, freya <freya@mailme.dk> wrote:

>Enig! Længe siden jeg har set en side hvor form og indhold i DEN grad
>går op i en højere enhed.

ja for helved den er fed og faktisk næsten ingen spam... med mindre
man lige vil ud og se nogen billeder ...men i det hele taget en skide
go side.
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : modesty

Dato : 25-01-02 16:59

10.000 tak for rosen *rødmer*
Kærlig hilsen
modesty

Fra : Henning

Dato : 25-01-02 22:17

> 10.000 tak for rosen *rødmer*
> Kærlig hilsen
> modesty

Jeps! Du fortjener lige så mange klaps
i numsen for den side, så SMIL bliver
ikke snydt med dig

MVH
Henning
Ps. chat hører ikke hjemme her i DSS, så......
FUT: news:dk.snak.snik