OT? Hvem har en kopi af The Wall med dans~
Fra : Jesper Brogaard

Dato : 22-01-02 12:56

Emnet er vist lidt off topic, men synes ikke andre grupper passer bedre -
såå undskyld.

Jeg vil meget gerne vise Pink Floyd's The Wall for én som ikke kan nøjes med
engelsk tale/tekster. Filmen har været vist på dansk tv, så mit håb er at
nogen herinde har filmen med danske tekster (?). Jeg er i så fald meget
interesseret i en kopi.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 22-01-02 13:05

I dk.marked.privat.musik er der en eller anden som har nogle PF-videoer til
salg - vist nok også The Wall. Prøv at tjekke det.

Ulrik

Fra : Jeppe

Dato : 22-01-02 14:41

Jesper Brogaard <me@privacy.net> wrote in message
> Jeg vil meget gerne vise Pink Floyd's The Wall for én som ikke kan nøjes
med
> engelsk tale/tekster.

Sjovt nok bliver The Wall vist som midnatsforstilling d. 27 april i
Biocity(Århus) sal 1!

Mvh
Jeppe

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 23-01-02 22:18

Jeppe skriver:

> Sjovt nok bliver The Wall vist som midnatsforstilling d. 27 april i
> Biocity(Århus) sal 1!
> Mvh Jeppe

De stakkels københavnere skal nu ikke snydes; men forkæles med
midnatsforestilling i Imperial 26. april.

Jc