ISDN telefon fra B&O...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-12-00 00:00

Hej...

Nu ser det ud til at de, langt om længe, er ved at vågne op deroppe i
Struer! - Foreløbigt med en trådløs ISDN telefon baseret på deres
håndsæt til Beocom 6000 + en ISDN baseenhed,.

System BeoLine 6000 kr. 3.499,- Baseenheden alene kr. 1.499,-

Set hos Tele Danmark.

(Gad vide om det er en baseenhed de selv har udviklet/produceret, eller
noget de køber udefra?)
--
M.v.h. Ole

Fra : Henning

Dato : 12-12-00 18:35

> [...]
>håndsæt til Beocom 6000 + en ISDN baseenhed,.
>
>System BeoLine 6000 kr. 3.499,- Baseenheden alene kr. 1.499,-

Et løst håndsæt koster svjh. også 1495,-, dvs. køber du de to ting
løst i stedet for en samlet pakke, slipper du med knap 3000,- i stedet
for 3499,-?

Henning

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-12-00 19:59

> Et løst håndsæt koster svjh. også 1495,-, dvs. køber du de to ting
> løst i stedet for en samlet pakke, slipper du med knap 3000,- i stedet
> for 3499,-?

Men mangler svjv så laderen

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Henning

Dato : 12-12-00 21:00

On Tue, 12 Dec 2000 19:59:13 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>Men mangler svjv så laderen

Måske - den koster så 395,- incl. passiv holder... Der er stadig
sparet 100,-...

Henning