Skærme
Fijala 3554
AOC 9Glr eller 9Klr???
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 22-01-02 07:26

Hej

Jeg har kigget lidt på de 2 nævnte skærme, nemli 2 skærme fra Aoc. Den ene
er med alm. billedrør, men den anden med pureflat rør...

Men pureflat modellen (9Klr) koster kr. 600 mere, og så har den dårligere
refresh rates... 1280*1024@75Hz

7Glr (Alm. CTR) kører 1280*1024@85Hz

Har de sidste 10Hz noget at sige ved denne opløsning? Eller kan pureflat
skærmen ikke anbefales?

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Mogens

Dato : 22-01-02 16:10

On Tue, 22 Jan 2002 07:26:11 +0100, "Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>refresh rates... 1280*1024@75Hz
>
>7Glr (Alm. CTR) kører 1280*1024@85Hz
>
>Har de sidste 10Hz noget at sige ved denne opløsning? Eller kan pureflat

Hej

Jeg ved ikke hvor meget de sidste 10 Hz har at sige,
men jeg købte en AOC 9Glr skærm for 3 ugers siden
da min gamle 17" skærm opgav ånden og jeg er
særdeles tilfreds.
Den har et knivskarpt billede og klare farver, så
den kan kun anbefales herfra.

Mvh Mogens

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-01-02 16:56

wrote:

>Eller kan pureflat
>skærmen ikke anbefales?

Jeg har den såkaldte "pure flat" (Klr) )på mit arbejde, og jeg synes
ikke den er noget at råbe hurra for. Desuden er det kun den forreste
flade, der er helt flad. Hvis man kigger godt efter, er det som om man
kan se et traditionelt, rundt billedrør bagved.

Men ok, til prisen er den sikkert ok.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Shark

Dato : 23-01-02 05:15

Jeg kan kun sige jeg har haft min 9Glr i snart 12 mdr. og den fungere
perfekt ingen problemer med den