Unreal 2 ude!! :)
Fra : adrian

Dato : 22-01-02 03:18

Hej jeg ved godt det er meget tys tys men jeg ved at unreal 2 er ude nu ,
dog er det kun en test version men det er muligt at downloade den.
jeg fandt ud af dettte ved et share program , og hvor fedt!.
en sand fornøjelse .
så til jer som er unreal fan like me så har vi noget fedt at glæde os til .
med venlig hilsen
adrian.

Fra : adrian

Dato : 22-01-02 04:53

jeg burde lige skrive at teste versioenen fylder de næsten 600mb(det er ikke
demo) :) vide hvor man kan dl well tjek de forskellige share steder og du
finder den i løbet af max 2 timer så det sgat . ikke tilfreds ........ :)
adrian <lander105@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4ccbb9$0$232$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-01-02 10:41

"adrian" <lander105@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> finder den i løbet af max 2 timer så det sgat . ikke tilfreds ........ :)

Wow... meget hemmeligt? Jeg tror der er tale om den teknologi-test der har
været leaked lige siden E3... og det er altså mere end et par måneder siden.

Jacob

Fra : adrian

Dato : 22-01-02 14:08

ups du har sgu ret.
hmm.
jeg havde godt nok set den på share i et stykke tid men gad ikke skrive om
det da i sikkert vidste det men så tænkte at jeg bare ville skrive
alligevel.
:)
mvh
adrian