Someone like you
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-01-02 23:52

Så ved et tilfælde Someone Like You med Ashley Judd, Greg Kinnear,
Hugh Jackman og Ellen Barkin hos en af mine venner og undrer mig over,
hvorfor jeg aldrig har hørt om dette vellykkede lystspil før. Har
filmen været i biffen? Det tror jeg ikke.

Fed film. Kan varmt anbefales,
Niels Søndergaard

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-01-02 00:22

Niels Søndergaard wrote:

> [...]
> hvorfor jeg aldrig har hørt om dette vellykkede lystspil før. Har
> filmen været i biffen? Det tror jeg ikke.

Jeg ved at den blev lavet til dansk biografdistribution men så vidt jeg
husker nåede den aldrig biograferne, måske bortset fra et branche-filmtræf.

Må dog give dig ret i at det er en ganske ok film. Syntes dog at
slutningen var lidt for meget.

Tenz.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-01-02 00:28

> [...]
> hvorfor jeg aldrig har hørt om dette vellykkede lystspil før. Har
> filmen været i biffen? Det tror jeg ikke.

Jeg tror det heller ikke.

> Fed film. Kan varmt anbefales,

Udmærket film. Jeg så den pga. Hugh Jackman.

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Frederik Vandrup

Dato : 09-02-02 17:43

Someone Like You kommer direkte på video og DVD på tirsdag (d. 12. februar)
under titlen Mænd er UTROlige.

Med venlig hilsen
Frederik Vandrup
www.CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-02-02 23:58

"Frederik Vandrup" <vandrup@cinemazone.dk>

> Someone Like You kommer direkte på video og DVD på tirsdag (d. 12. februar)
> under titlen Mænd er UTROlige.

Næh hov. Hvis det er den, der hedder "Mænd er utrolige", så har
den været i biograferne herhjemme. Den blev anmeldt af Søren Høy
i Bogart, kan jeg huske (dvs. i sensommeren), og han syntes, den var
for ringe. Han sagde noget i stil med, at det var historien i et 22
minutter langt Sex & The City-afsnit spredt ud til halvanden time og
med langt mindre charme. Det er en referenceramme, jeg kan forstå,
så jeg holdt mig langt væk. De klip, han viste, var bestemt heller ikke
morsomme. Spillet af en af hovedpersonens herrebekendtskaber var
så ringe, at jeg stadig kan huske det.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole

Dato : 10-02-02 10:37

> Næh hov. Hvis det er den, der hedder "Mænd er utrolige", så har
> den været i biograferne herhjemme.

Jeps, men hvor?! Jeg tror det var en af de film der gik i sal 432 bag
toiletterne i Palads (kbh), men man glemte vist at fortælle om den. Jeg
havde set traileren som så ok ud (A. Judd er jo ok at se på (IMHO)) og har
venner i udlandet som havde sagt at den var OK, og havde hørt i Bogart at nu
var den dér - og så var den væk igen?!