Upload af filer med Frontpage 2002 og Shar~
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 21-01-02 22:00

Jeg er igang med at sætte mig ind i Sharepoint server, men er løbet ind i et
problem.
I FP2002, kan man i en form vælge at et felt filsending (upload af en fil),
som kan uploade en fil til webserveren, uden nogen form for andre
komponenter (dejligt).
Men her er problemet så. Jeg vil på serveren gerne fange denne fil med ASP,
og selv bestemme hvilken mappe (undermappe) hvor filen skal gemmes. Jeg har
fundet nedenståen link
http://download.microsoft.com/download/FrontPage2002/white/1/NT5/EN-US/FileU
pload.exe
men det er ikke lykkes mig, at finde nogen løsning på problmet.

Hvis jeg bare lader FP2002 gøre arbejdet, vil filen da også gemt på servern,
men jeg mister den funktionalitet, som jeg så gerne ville indbygge i min
løsning.
Her der en der kan give mig et hint, om hvordan jeg fanger filen på
web-server, og kommer videre der fra.

Allan Bach

PS. Undskyld hvis der skulle være en eller to som mener, at det skulle være
OT i den ene eller anden gruppe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-01-02 10:00

Du skal bruge en ASP upload i stedet for Frontpages upload component.
De flinke folk ovre i serverside.asp kan sikkert hjælpe med det så FUT
dertil.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 22-01-02 11:55

> Du skal bruge en ASP upload i stedet for Frontpages upload component.
> De flinke folk ovre i serverside.asp kan sikkert hjælpe med det så FUT
> dertil.

Se der tager du helt fejl. I MS Sharepoint server, er der kommet mulighed
for at uploade filer (ny funktionalitet i FP2002, hvis du har et sharepoint
websted). Der er ingen problemer med at uploade filer via den komponent der
ligger FP2002, den bliver gemt på serveren. Jeg har heller ingen problemer
med at bruge en eller anden asp komponent (aspsmartupload, abcupload ect.)

Den kode som FP2002 laver se sådan ud:
<form method="POST" enctype="multipart/form-data" action="--WEBBOT-SELF--">
<!--webbot bot="FileUpload"
U-File="http://10.0.0.5/test/_private/form_results.csv" S-Format="TEXT/CSV"
S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE" S-Destination="filer/"
S-Category S-Assignedto S-ReviewStatus B-Process-MetaInfo="FALSE"
S-Builtin-Fields --><p>
<input type="file" name="F1" size="20"><input type="submit" value="Send"
name="B1"><input type="reset" value="Nulstil" name="B2"></p>
</form>

Hvor S-Destination="filer/" er det sted hvor de forskellige filer bliver
gemt.
Spørgsmålet er nu. Når denne form bliver sendt til web-serveren (Sharepoint
team server, som er med i FP2002 ext), hvordan fanger jeg denne fil, gemmer
den fysisk på web-server, på det sted jeg ønsker.

Allan Bach.

PS Jeg kan anbefale at læse det link der var i mit første indlæg