UPDATE AF DELTA FORCE - Geninstallere
Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-01-02 21:56

Hej gruppe

Jeg ville prøve at spille delta force Land Warriore og fik besked på at
opdatere min software.. Da jeg var færdig med det sagde spillet at jeg
skulle indsætte den rigtige Cd i mit drev ?? Big question !! Jeg har ikke
ikke ændret drevbogstav eller cd !

Hvad gør man lige *griner*

hilsen

Niels

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 21-01-02 22:25

"Niels Poulsen" <niels-poulsen@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdatere min software.. Da jeg var færdig med det sagde spillet at jeg
> skulle indsætte den rigtige Cd i mit drev ?? Big question !! Jeg har ikke

Køber det originale spil.Grunden er sikkert at du har en kopi......

Fra : Darth_vader

Dato : 22-01-02 00:11

bortset fra at du nok skulle spørge i warez ng
så kig på www.gamecopyworld.com
led efter en no cd patch
darth-vader