Luksus - Put mig single
Fra : Troels

Dato : 21-01-02 21:04

Hej
ER der nogle der ved hvor man kan få fat i Put mig-singlen med Luksus? Jeg
havde håbet på www.vibrashop.com, men de har den desværre ikke

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-02 21:36

er den udgivet? Det tror jeg ikke. Tror kun det var en barometer ting de/han
lavede.. Mener foresten heller ikke den kom ud under bandets navn, men det
var en enkelt mand der "lagde navn til den" Er ikke helt sikker :)

BTW: fed shop! Kendte den ikke!! Har den noget med badenbaden.dk at gøre?

Fra : Troels

Dato : 21-01-02 22:53

> [...]
> lavede.. Mener foresten heller ikke den kom ud under bandets navn, men det
> var en enkelt mand der "lagde navn til den" Er ikke helt sikker :)

Jeg er ret sikker på den er udkommet som single (billede af cover her
http://www.badenbaden.dk/toneart/ ). Desværre kan jeg ikke finde ud af om
man kan bestille fra Baden Badens hp

> BTW: fed shop! Kendte den ikke!! Har den noget med badenbaden.dk at gøre?

Tror jeg ikke. Det er vist en del små pladeselskaber der er sammen om det
(der i blandt Crunchy frog), men jeg ved faktisk ikke hvem der styrer det.

/Troels

Fra : Jens Laursen

Dato : 22-01-02 16:39

> Tror jeg ikke. Det er vist en del små pladeselskaber der er sammen om det
> (der i blandt Crunchy frog), men jeg ved faktisk ikke hvem der styrer det.

Var det ikke Nikolaj Nørlund der startede den? Han havde ihvertfald en
finger med i spillet.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-02 22:07

du kan hente den inde fra det elektriske baometers side.. Godt nok kun som
RM fil...

Fra : Troels

Dato : 02-03-02 01:04

> du kan hente den inde fra det elektriske baometers side.. Godt nok kun som
> RM fil...

Ok tak, det vil jeg kigge på, men jeg vil nu stadig gerne have singlen

/Troels