shsmod
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 29-11-00 20:06

Jeg har down loadet shsmod 1,9 og inden installation lavede jeg et check, er
der nogen der kan forklare hvad jeg skal gøre yderligere
SMC37C68x at 0370h detected
Original driver detected
COM1 (02f8h): Unsupported.
COM2 (0000h): Unsupported.

jeg kører win 98 se på en ibm aptiva p2 233 og eicon diva

jeg håber dette er oplysninger nok til at få lidt hjælp

Hilsen
Kurt

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 07:59

Fra : Tommy Harbo

Dato : 30-11-00 07:59

Jeg har tidligere kørt med shsmod 1,7 på en Aptiva L46 (P-II 266), det kørte
faktisk rigtigt godt!!!, op til 460kbit (hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne
udnytte med ISDN). Desværre har jeg måtte koble modemet på en anden maskine
nu, hvor shsmod ikke kan kende chipsettet.

Da den kan detekte dit chipset lover det jo rigtigt godt! lav en shsmod ?,
så får du vist lidt hjælp.

Som jeg husker det skal du lave noget a la

shsmod com1 high /install

Der var ihvertfald noget med install, hvorefter den kopiere sig selv ind i
windows biblioteket, og kalder sig selv fra autoexec.bat!

/Tommy