Siemens 2060 og fax
Fra : Steen M.

Dato : 28-11-00 20:31

Jeg har en siemens 2060 og en fax. Faxen vil jeg gerne vil have til at
køre på et af mine 2 telefonnumre på den ene af de analoge porte .
Hvordan sætter jeg min 2060'er op til at håndtere dette ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-00 21:40

> Jeg har en siemens 2060 og en fax. Faxen vil jeg gerne vil have til at
> køre på et af mine 2 telefonnumre på den ene af de analoge porte .
> Hvordan sætter jeg min 2060'er op til at håndtere dette ?

Du indtaster dit telefonnummer i 2060'eren og får det til at ringe på
lokalnummer 0 eller 9, som er de analoge porte. Desuden skal du fortælle
2060'eren et der sidder en fax på lokalnummer x
Du må kigge i manualen, jeg gider ikke sidde og skrive det trin for trin...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet