Der er håb endnu ;-)
Fra : Croc®

Dato : 28-11-00 16:54

Der er stadig en chance for alle os der ikke kan få andet en ISDN

http://www.semibiznews.com/story/OEG20001113S0029

Så er det bare et spørgsmål om TeleDK er interesseret :(

Regards Croc®

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-11-00 17:31

> Der er stadig en chance for alle os der ikke kan få andet en ISDN
> http://www.semibiznews.com/story/OEG20001113S0029

Det lyder ikke voldsomt nyt.
Nortel var på banen med et tilsvareden system i 1998, og det er faktisk det
system som CC's 1meg-modem til dels bygger på. (G.lite)
Her var DSLAM'en og telefonkortet på centralen også sammenbygget og kørte
uden splitter i den anden ende.

Men netop fordi det kører uden splitter i den anden ende nedsætter man
faktisk den effektive rækkevidde en smule (fordi man ikke kan transmitere så
kraftigt af frygt for forstyrrelser), så det vil næppe hjælpe dem der bor
for langt fra centralerne...

> Så er det bare et spørgsmål om TeleDK er interesseret :(

Det håber jeg ikke, hvis det er noget i nærheden af Nortels er det efter min
mening en dårlig løsning.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Croc®

Dato : 29-11-00 19:52

On Tue, 28 Nov 2000 17:31:10 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

Nu må du ikke ødelægge mit julehumør allerede Martin :((

Regards Croc®