Problerm med Asus A7V133-VM og cdrom
Fra : Martin

Dato : 21-01-02 20:07

Når jeg prøver at installere "Via 4 in 1 drivers" (v4.31 - IDE Busmater
3.011, VIA AGP Driver 4.05b, IRC Routing Driver 1.3a og VIA INF Driver
1.20a) får jeg en fejlbesked (noget med en registrringsfejl) og mit cdrom
drev forsvinder. Er der nogen der kender noget til dette problem?

Fra : Per Kongstad

Dato : 22-01-02 18:38

"Martin" <Airborne@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> 1.20a) får jeg en fejlbesked (noget med en registrringsfejl) og mit cdrom
> drev forsvinder. Er der nogen der kender noget til dette problem?
Hej Martin,

Seneste VIA 4 in 1 drivers er version 4.37a.

Dit problem er mest sandsynligt relateret til at dit CD-rom ikke
fungerer
på ATA100. Prøv at installere uden busmaster driveren.

Mvh Per

Fra : Martin

Dato : 22-01-02 20:13

Mit drev er et Aopen cd952E, det skulle vel gerne fungere på ATA100, men ok
jeg prøver...
Kan det være den fysiske opsætning der er gal?