3C891 med startvanskeligheder - opfølgning
Fra : Per Tolbøll

Dato : 21-01-02 19:30

Jeg har tidligere i gruppen skrevet om mine kvaler med ovennævnte.

Problemet er nu løst - ved simpelt hen at skifte opkaldspunkt fra TDC Odense
til TDC Frederiksberg.
Nu kommer PPP'en op hver gang - uden brok.

Hvorfor tænkte jeg ikke på det selv for længe siden

//Per

PS: TD@ support oplyser, at opkoblingspunkterne Frederiksberg og Århus er
lidt forskellige fra de øvrige i landet. Det håber jeg de bliver ved med at
være ...

Fra : jan steen sørensen

Dato : 21-01-02 22:25

tak for det - vil selv prøve noget lignende hos min leverandør....
Jan

--
mvh. Jan