SHSMOD+WINDOWS ME VIRKER IKKE??????
Fra : "Bukkrog"

Dato : 26-11-00 18:28

SHSMOD VIRKER IKKE I WINDOWS ME, HVORDAN FOR JEG DET TIL AT VIRKE, HVIS JEG
INSTALLERE DEN NYE VERSION AF SHSMOD SÅ KØRE EICON DIVA T/A ISDN MODEM KUN
1,96KB,,,,,,,

;

HVORDAN FOR JEG DET TIL AT VIRKE????

--
Posted from fepB.post.tele.dk [195.41.46.145]

Fra : Croc®

Dato : 26-11-00 23:47

On 26 Nov 2000 18:28:03 +0100, Bukkrog@post4.tele.dk ("Bukkrog")
wrote:

Det er driveren til dit keyboard der konflikter ;-p

Regards Croc®

Fra : Erik Dan

Dato : 27-11-00 10:12

""Bukkrog"" <Bukkrog@post4.tele.dk> skrev > SHSMOD VIRKER IKKE I WINDOWS ME,
HVORDAN FOR JEG DET TIL AT VIRKE,
> --------
Sådan her f.eks.
Lav en fil der hedder Shsmod.bat
Deri skriver du feks

C:\SHSMOD\SHSMOD.EXE B H

Der efter gemmer du den og laver en genvej til den under
Start/programmer/start

/ Erik ( oprindeligt et godt råd fra Karsten)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-11-00 19:59

> SHSMOD VIRKER IKKE I WINDOWS ME, HVORDAN FOR JEG DET TIL AT VIRKE

Hverken SHSMOD eller Windows ME har noget med ISDN-teknik at gøre. (imho)
Desuden bør du få repareret dit keyboard da det tilsyneladende ikke kan
skrive små bogstaver.
Læs mere på www.usenet.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet