Foto
IBM760 5420
Teil 3020
A: OM10
Fra : Karsten Olesen

Dato : 21-01-02 17:53

Hvornår kom Olympus OM10'eren på markedet.
Har jeg ret i, den var een ret fed kamera på det
tidspunkt ?
Snakker vi 13 år ???

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-01-02 19:14

Jeg tror snare det er 20 år ! Jeg overvejede det mod et Nikon EM og valgte
EM'en. Og det var i begyndelsen af 80'erne, tror jeg.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Lars Bjoern Schaumbu~

Dato : 21-01-02 19:25

"Michael Lund Sørensen" wrote:

> Jeg tror snare det er 20 år ! Jeg overvejede det mod et Nikon EM og valgte
> EM'en. Og det var i begyndelsen af 80'erne, tror jeg.

> [...]

Det er mindst 20 år, OM10'eren var et af dem jeg kiggede på da jeg købte
min første SLR i 1982. (Fravalgte det iøvrigt også, bl.a. p.g.a. den
clumsy Manual Adapter)

Mvh Lars

Fra : Jan Boegh

Dato : 21-01-02 19:43

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message
> Hvornår kom Olympus OM10'eren på markedet.
> Har jeg ret i, den var een ret fed kamera på det
> tidspunkt ?
> Snakker vi 13 år ???

En af mine venner fik et i '77 eller '78 (og bortset fra
TTL-flashlysmålingen nåede det ikke min Nikon til knæene

vh
Jan

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 22-01-02 00:16