Værd at købe / spille harry potter???.
Fra : adrian

Dato : 21-01-02 16:09

Hej jeg vil gerne hører fra dem som kender til ahrry potter spillet.
Er harry potte pc spillet noget værd?
er det sjovt?
er grafikken flot?
osv
med venlig hilsen
adrian.
ps.harry spillet er vel platform eller .....?

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 21-01-02 16:21

Det kommer meget an på aldersgruppe og hvor bidt man er af hele Harry
Potter. Grafikken er ikke overvældende, da ældre maskiner også skal kunne
følge med. Selve spillet er også ret kort... jeg gennemførte på ca. 10
timer, og jeg er ikke en haj til den slags spil, skal måske også lige sige
at jeg er 17. Bagefter kan man så spille quidditch eller øve sig på sit
kosteskaft. På den anden side er det oså ret fedt at få lov til at løbe
rundt på Hogwarts, men det er nok fordi jeg er ret stor fan!

- Rikke =)

Fra : adrian

Dato : 22-01-02 03:07

Tak Rikke.
jeg har fudnet du af at det gider jeg ikke købe :) alt der kan klares på de
10 timer er måske en smule skuffende :) + jeg er ikke nogen harry fan synes
bare den ser okay ud .
med venlig hilsen
adrian.
Rikke Bendlin <Rikke_Bendlin@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4c318c$0$95329$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : ReeBuzz

Dato : 22-01-02 12:09

"adrian" <lander105@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej jeg vil gerne hører fra dem som kender til ahrry potter spillet.
> [...]

Kommer helt an på dine forventninger. Harry Potter bøgerne er vel som
udgangspunkt skrevet til store børn og det koncept holder også ift.
pc-spillet. Ikke noget blod og døde monstre her - men jeg synes at grafikken
er helt i orden. Den "stemning" spiller lader gælde på Hogwarts er meget
flot. Lydsiden er fin - for en gang skyld kan man holde ud at høre
underlægningsmusikken, ja faktisk understøtter musikken meget fint
gameplay'et.
Min syvårige søn og jeg hygger os ihvertfald mægtig fint med spillet...

--
Patrick

"It's not the waste of bandwith sending spam around I hate - it's the insult
of my intelligence when I read it..."