Hundesvømning
Fra : Ulla

Dato : 21-01-02 13:24

Hej!

Er der nogen som kender til hvor der er hundesvømning
i Sjælland.? Jeg har undersøgt på nettet og har set der
er i Roskilde, men jeg mener også at der skulle være
noget ved Næstved. Er der nogen som kender til hvor
vil jeg være taksom for en adresse.

Mvh Ulla

Fra : Christian Andresen

Dato : 21-01-02 13:24

"Ulla" <ulinden@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er i Roskilde, men jeg mener også at der skulle være
> noget ved Næstved. Er der nogen som kender til hvor

Er der ligefrem steder hvor man (ens hund) kan lære at svømme ?
Min hund kunne det automatisk, den skulle bare lige finde ud af at den godt
kunne

Bare der er vand kan ens hund vel svømme ?!?

Christian

Fra : Ulla

Dato : 21-01-02 13:36

> [...]
> kunne
>
> Bare der er vand kan ens hund vel svømme ?!?

Ja hvor dum kan man være!!

Nu er det så at min hund har blivet opereret i sit ben,
så hun kunne godt ha´behov for genoptræning. Hun
har fået opereret væk lårkuglen.
Det i Roskilde er til genoptræning af hunde med skader.
Men man kan måske ikke få et ordentligt svar
her.

Mvh Ulla

Fra : Christian Andresen

Dato : 21-01-02 13:40

> [...]
> har fået opereret væk lårkuglen.
> Det i Roskilde er til genoptræning af hunde med skader.
> Men man kan måske ikke få et ordentligt svar

Godt ord igen

Selvfølgelig kan man få et ordentligt svar
Jeg kunne bare ikke vide at det var svømning til genoptræning du ønskede, og
hvis du havde forklaret det havde du måske fået flere brugbare svar.

Jeg synes det er en rigtig god idé, og jeg vil da gerne høre om det gavnede
din hund.

Christian

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-01-02 19:18

> Det i Roskilde er til genoptræning af hunde med skader.
> Men man kan måske ikke få et ordentligt svar
> her.

Hej Ulla!

Jo i reglen plejer vi da at svare folk pænt og ordentlig og jeg er da
helt sikker på at du, såfremt du allerede i dit første indlæg fortalte
det du lige har fortalt i ovenstående indlæg .. så nok skulle have
fået et ordentligt svar med det samme ...men Christian Andresen kunne
jo ikke tage mod åbenbaringer og følte måske lige lyst til at være
lidt humoristisk og det skal der jo også være plads til .. da
humoristisk og ironisk sans jo er med til at gøre hverdagen sjovere og
lysere .. synes jeg i al fald .. masser af hils fra Ami

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-01-02 13:37

"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3c4c08ac$0$62888$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
den godt
> kunne
>
> Bare der er vand kan ens hund vel svømme ?!?

Det Ulla mener er steder hvor vandet er opvarmet og ikke iskold og
hvor hendes hund kan få lov at genoptræne/bruge sine muskler i vandet
der som du måske ved er alletiders for både mennesker og dyr til
genoptræning efter f.eks en operation .. mvh Ami

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 21-01-02 13:33

On Mon, 21 Jan 2002 13:24:14 +0100, "Ulla"

Det må være denne

http://www.aahundecenter.dk/

du mener.

Hilsen Kirsten
www.hunde-info.dk
www.hunde-portalen.dk

Fra : Ulla

Dato : 21-01-02 14:01

> Det må være denne
>
> http://www.aahundecenter.dk/
>
> du mener.
>
> Hilsen Kirsten
> www.hunde-info.dk
> www.hunde-portalen.dk

Hej!

Tak for svar det var den jeg menede.

Mvh Ulla

Fra : ChiChi

Dato : 21-01-02 14:16

"Ulla" skrev d. 21-01-02 13:24 dette indlæg :
> [...]
> er i Roskilde, men jeg mener også at der skulle være
> noget ved Næstved. Er der nogen som kender til hvor

Hej Ulla

Prøv at kig på www.aahundecenter.dk
Der går jeg selv til svømning med mine to schnauzere, Se billeder her
http://www.schnauzers.dk/svømning.htm
Dejligt sted med et kompetent personale, de har vist også deciderede
genoptræningsophold til hunde der har skader eller er blevet opereret!

Vi kan helt klart anbefale Stedet, hvor begge mine hunde har lært at
svømme For det kunne de ikke bare Automatisk . Faktisk var tæven
ved at drukne fordi hun faldt i vandet og ikke kunne svømme, så mor her
måtte i vandet midt i februar sidste år

Held og Lykke med vovsen

Sussan, Oskar og Rudi
http://schnauzers.dk