Skærme
Fijala 3554
Mærkelig tekstvisning på 959NF
Fra : Kenneth Bon

Dato : 21-01-02 12:44

Davs.

Så fik jeg byttet min 900NF for at se, om refleksionerne på den kunne
undgås. De ombyttede med en 959NF, der skulle være næsten samme type.

Nu har jeg så tændt - og ser straks at al tekst og ikoner ser meget
mærkelige og firkantede ud. Ligesom der mangler noget anti-aliasing - det
hele er meget 'pixel'et' - inkl. menuen, hvor man indstiller det hele (kan
lave SS hvis det er)...

Nogen der kender til dette ???

Herudover er ikonteksten på skrivebordet lidt gnidret og lidt utydelig synes
jeg (bright=0 contrast=100) - og driver mv er installeret.... og jeg har
ikke ændret opsætningen fra den anden skærm ellers....

??

Kenneth Bon
www.kennethbon.dk
ICQ : 144267060

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-02 14:13

Hvilket grafikkort?

Har du prøvet at justere moire osv.?

- Martin

Fra : Kenneth Bon

Dato : 21-01-02 14:14

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket grafikkort?
>
> Har du prøvet at justere moire osv.?
>
> - Martin

GeForce 3ti200 - moire er det ikke - har prøvet at indstille de forskellige
ting men det hjælper ikke det store..

/Kenneth

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-02 22:25

Jeg har et lille program der generer forskellige mønstre og så videre så du
kan se hvad der sker når du bruger indstillingerne på skærmen.. Er det noget
jeg skal sende til dig?

Jeg kører med samme skærm som dig på et Asus V7700, uden de problemer du
beskriver.