Hvilken akvarieklub skal man vælge ?
Fra : Allan Hansen

Dato : 21-01-02 12:13

Hej Allesammen !

Jeg bor på midtfyn. Jeg har gået og overvejet om det var værd at melde
sig ind i en akvarieklub. Nu vil jeg godt høre om der er nogle andre
der har erfaringer med akvarieklubber på Fyn/odense området?

Jeg kan for eks. se, at der både er en akvarieklub der hedder
"Odense fugle og akvarieforening", og så er der en der hedder "Odense
akvarieforening". Der er også en der hedder "Syddansk
Akvarieforening".

Mine interesser ligger mest inden for selskabsakvarier /
akvarieplanter. Har det indflydelse på hvilken forening jeg skal
vælge?

Hvad dælen skal man vælge? Er der nogen der kan rådgive mig på dette
punkt?

Med venlig hilsen Allan Hansen.

Fra : ole larsen

Dato : 21-01-02 13:01

Allan Hansen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>vælge?
>
>Hvad dælen skal man vælge? Er der nogen der kan rådgive mig på dette

I Odense har der været en del kludder - OFOAF er i dag rent fugle. Hvis OAF
eksisterer, er formanden nok Erik, den mest vidende akvarist jeg nogensinde
har hørt
eller set.. Og så er Bjarne også med - han fik DAU guld i opdræt for 2-3 år
siden.
Du kan få tlfnr. pr. mail om ønsket. Nyborg har en rigtig god klub med højt
aktivitetsniveau.

Ole

Ole

Fra : Allan Hansen

Dato : 21-01-02 14:50

Jeg har lige set i "Gul og Gratis", at den der kalder sig "Odense
Akvarieforening" har i aften et foredrag om akvarieplanter på
badstuen, hvor alle skulle være velkomne. Det kunne være jeg skulle
luske ned og se, hvad det er for nogle folk, der står bag ved.

Hilsen Allan

Fra : ole larsen

Dato : 21-01-02 17:44

> [...]
>badstuen, hvor alle skulle være velkomne. Det kunne være jeg skulle
>luske ned og se, hvad det er for nogle folk, der står bag ved.

Hvis det er Erik, der er annonceret som taler må du endeligt komme.
Og det er samtalen bagefter, der er guldkornene.

Ole

Fra : ole larsen

Dato : 21-01-02 19:34

ole larsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>siden.
>Du kan få tlfnr. pr. mail om ønsket. Nyborg har en rigtig god klub med højt

Og så hedder Bjarne iøvrigt Steen, men hvad, vi tager alle fejl fra tid til
anden.

Ole

Fra : Katjastrofen

Dato : 21-01-02 13:32

"Allan Hansen" <pilehaven_5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vælge?
>
> Hvad dælen skal man vælge? Er der nogen der kan rådgive mig på dette

Jeg er selv ny omkring akvarieforeninger.. men tror at jeg ved *GG* at
odense akvarieforening er ny, og startet ud af foreningen - odense fugle og
akvarieforening.

Men - ta chancen.... på badstuen i aften ... klokken 19:30 - holder odense
Akvarieforening, deres første møde - og emnet er planter

KatjaStrofen