Hvor findes "ikke-melodier" ringetoner til~
Fra : -

Dato : 20-01-02 23:14

Jeg leder efter lidt mere "ekslusive" ringetoner....Jeg syntes kun jeg
kan finde toner alá Final Countdown, samt diverse hotte pop-grupper og
fallerede disco-stjerner....(ikke et ondt ord ment om dem der kan lide
den slags!)
Jeg kunne godt bruge sådan en slags
didelideli-didelideli-didelideli-ting - ligesom "dyre" kontortelefoner
lyder i Hollywood film...
Eller også sådan én der starter med dybe ugenerende toner og som så
stiger i toneart...

Jeg prøver altså at undgå situationer hvor folk omkring mig tænker:
"hold kæft en idiot - den ringetone er mindst 2 uger gammel!!"

Mvh
Kenneth
Ericsson T39m