Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke ændre startup siden...!?
Fra : Peter Nielsen

Dato : 20-01-02 22:39

Hej...!

Jeg regner ikke med at det her er OT...!

Men jeg har et problem...!
Jeg vil ikke formatere...!
Men jeg kan ikke ændre min opstartsside...! Den starter på:
http://mycpworld.com og jeg kan bare ikke få den til at stoppe, jeg har
prøvet at slette alt på computeren som jeg kunne se at der kunne have noget
med porno at gøre...! Men jeg kan bare ikke finde noget...! Jeg har også
prøvet at ændre det i "Regedit" men det virker bare ikke...! Hvad skal jeg
gøre...!? Er der nogle der har nogle forslag der virker?

/bm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-02 23:54

Sun, 20 Jan 2002 22:38:47 +0100, skrev "Peter Nielsen"

>Men jeg kan ikke ændre min opstartsside...!

Prøv i IE:

Funktioner => Internetindstillinger => Programmer => Nederst,
gendan standarder (eller lign. på en dansk IE).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : **TRADS**

Dato : 21-01-02 00:13

Hvis jeg forstår dig rigtig..er det en anden siden som du vil have som start
side!!! ik ?
Evt www.dba.dk
I Internet explore trykker du på : Funktioner : Internetinstillinger
Og under fanbrevet :Generelt : Startside skriver du bare den nye add under
Adresse.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 21-01-02 09:11

"**TRADS**"

> [...]
> I Internet explore trykker du på : Funktioner : Internetinstillinger
> Og under fanbrevet :Generelt : Startside skriver du bare den nye add under

Jeg har prøvet men det virker bare ikke...! Lige så snart computeren er
genstartet kommer den igen...! Det er monster sygt...! Når der ikke kan
finde en server plejer den at gå ind på en msn side men den hopper også
videre til den tideligere om talte side..!

/bm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-02 22:51

Mon, 21 Jan 2002 09:11:07 +0100, skrev "Boris Mathiasen"
<admin@gsmunlockNO.dk>:

>Jeg har prøvet men det virker bare ikke...! Lige så snart computeren er
>genstartet kommer den igen...!

Har du prøvet, det jeg foreslog i

Men ellers lader det til at være en af de slemme, er der ikke et
afinstallationsprogram på deres hjemmeside.

Men når det er en så suspekt side, så er der nok ikke.

Jeg kan desværre ikke hjælpe yderligere.

Men du kan evt. prøve at gå ind på http://www.google.com og
skrive remove sidens navn home page eller lign. og se om der
kommer nogen hits, for der er sikkert andre end dig, der har
oplevet det.