Ændring af Pro@ccess fra ATM til ethernet?
Fra : Dennis Schafroth

Dato : 20-01-02 21:42

Jeg har Pro@ccess 512/128 Mbit med det gamle ATM interface. Er det muligt at
få ethernet interface ved at opgradere til højere bitrate?

--
Dennis Schafroth
e-mail: dennis@slet.schafroth.com

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 21-01-02 12:45

> Jeg har Pro@ccess 512/128 Mbit

Hvis det er en proaccess tror jeg nu, at det er en 512/512, da Zillion ikke,
så vidt jeg er bekendt, leverer den hastidhed du skriver.

>Er det muligt at få ethernet interface ved at opgradere til højere bitrate?

Tror det ikke. Tidligere kunne man vist, hvis man var heldig, overtale
zillion til at ændre interfacet samtidig med at de alligevel skulle foretage
en anden ændring på forbindelsen. Idag er den eneste mulighed, mig bekendt,
for at for ændret interfacet, at høste op med de kr. 495 + moms en
konvertering koster (vær iøvrigt opmærksom på at en konvertering medfører at
din faste ip adresse bliver ændret).

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-01-02 16:22

"Rune Nicolajsen" <rn@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en proaccess tror jeg nu, at det er en 512/512, da Zillion
ikke,
> så vidt jeg er bekendt, leverer den hastidhed du skriver.

Jowda,
http://zillion.dk/artikel.php?id=31273

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Rune Nicolajsen

Dato : 21-01-02 18:21

> Hvis det er en proaccess tror jeg nu, at det er en 512/512, da Zillion
> ikke,
>
> Jowda,
> http://zillion.dk/artikel.php?id=31273

Sorry. Der var jeg lige hurtig nok.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Dennis Schafroth

Dato : 22-01-02 01:17

"Rune Nicolajsen" <rn@jubiipost.dk> wrote in message

> Sorry. Der var jeg lige hurtig nok.

tak for oplysningen tidligere. Det er faktisk en 512/512 jeg har, så
indirekte havde du ret.

> Med venlig hilsen
>
> Rune.

cheers