LØSNING PÅ QUIZZEN MED PRÆMIE OG VINDEREN
Fra : Michael Westi

Dato : 20-01-02 21:02

Ja, så blev kl. 21.00, og vinderen af quizzen er fundet.

Det blev Bjørn Løndahl med 25 rigtige.

Nr. 2 blev Jacob E. med 20 rigtige.
Nr. 3 blev Torben Larsen med 17 rigtige.

Vinderen er mailet direkte.

Og her er så løsningen på Quizzen:

1. Well, we know where we going but we don´t know were we been.
Talking Heads - Road to nowhere
2. Imagine me and you, I do, I think about you day and night.
Turtles - Happy together
3. I see me with you and all things you do.
Sting - We´ll be together
4. Har jeg mon chancer for at få, en lille dans før du skal gå din vej.
Preben Kaas - Oh babe, kom med et bud
5. When your moving right up close to me, that´s when I get the shakes all
over me.
Johnny Kidd & the Pirates - Shakin´ all over(Shubidua´s danske version -
Sikke noget lort)
6. I´m gonna tell you a story, about a girl I once knew.
Lars H.U.G - Waterfall
7. I´ve been walking these streets so long, singing the same old song.
Glenn Campbell - Rhinestone Cowboy
8. Mærker disse tider, mærker mer og mer.
OneTwo - Den bedste tid
9. You been gone so long, I´m loosing sleep, look at what your doing.
Wax - Bridge to your heart
10. Please don´t talk about love tonight, please don´t talk about sweet
love.
Alicia Bridges - I love the nightlife(den ultimative discodasker)
11. Klokken ringer, jeg sniger mig ind, jeg synes timerne er alt for lange.
Søren Kragh-Jacobsen - Udenfor
12. I must´ve died and gone to heaven, coz it was quarter past eleven.
Jamiroquai - Cosmic girl
13. Your not shy, you get around, you wanna fly, don´t want your feet on the
ground.
Foreigner - Urgent
14. Strolling along countryroads with my baby, it starts to rain, it begins
to pour.
Niel Sedaka - Laughter in the rain
15. I´ve been knocked down, it´s crazy town.
Anastacia - Paid my dues
16. Friday night I crashed your party, saturday I said I´m sorry
Billy Joel - You may be right
17. I saw her today at the reception, a glass of wine in her hand.
Rolling Stones - You can´t always get what you want
18. In heaven´s name why are you walking away.
Sade - Hold on to your love
19. I been wondering where you, where you gone, in such a long time.
Sko/Torp - On a long lonely night
20. The first bite of the apple made Eve smart the second bite taught her
how to break men's hearts
Lou Reed - My red joystick
21. When I was young I never needed anyone, and making love was just for fun
Eric Carmen - All by myself (den ultimative hulkesang)(Genindspilningerne
med skrigeballonerne Celine Dion og Mariah Carey må jeg acceptere! )
22. When your world is full of strange arrangements, and gravity won´t pull
you through.
ABC - The look of love
23. I talk to the trees but they don´t listen to me.
Clint Eastwood(Yep, Dirty Harry) - I talk to the trees(musicalen "Paint your
wagon")
24. Nu er jeg jo ikke bøsse, sagde fyren der stod ved siden af mig i baren
Shubidua - Små duppeditter der smager af salt (Nr. 15)(de har altid haft
geniale titler på deres albums!!!!)
25. I was dreaming when I wrote this forgive if it goes astray.
Prince - 1999
26. Working from seven to eleven every night
Led Zeppelin - Since I´ve been loving you(Så er der dømt ren koger!!! hvem
har en bønne?)
27. The citystreets are empty now, the lights don´t shine no more.
ELO - Turn to stone
28. Between the eyes of love I call your name
Chris Rea - On the beach
29. Remember when you ran away and I got on my knees and begged you not to
leave
Napoleon 14 - They´re coming to take me away, haha
30. Jeg har købt en cykel nu, og jeg har det ganske godt men hvad siger du.
Kasper Winding - Chock

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 20-01-02 22:11

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i

> Ja, så blev kl. 21.00, og vinderen af quizzen er fundet.
>
> Det blev Bjørn Løndahl med 25 rigtige.

Fedest!!!

Jeg laver en lignende quiz i løbet af ugen, hvis nogen skulle have
mod på at gætte?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-01-02 05:53

Kan du ikke godt lave reglerne sådan at der er en rimelig stor præmie til
den som absolut ikke kan svare på noget som helst. Det ville godt nok være
dejligt

Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kobf2a.tsd.ln@news.4952.dk...

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 21-01-02 13:35

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Kan du ikke godt lave reglerne sådan at der er en rimelig stor
> præmie til den som absolut ikke kan svare på noget som helst.
> Det ville godt nok være dejligt

Nej - du snyder bare og lader være med at gætte den ene du kan

Fra : Torben Larsen

Dato : 21-01-02 00:41

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> Ja, så blev kl. 21.00, og vinderen af quizzen er fundet.
> Nr. 3 blev Torben Larsen med 17 rigtige.

I'm flattered :))

Torben

Fra : Michael Westi

Dato : 21-01-02 00:56

Torben Larsen <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dyI28.219$c36.4537@news.get2net.dk...

Fra : Michael Westi

Dato : 21-01-02 01:00

Det var så lidt. Du var til gengæld den eneste der gættede Neil Sedaka
lidt stolt må man jo gerne være.

Mvh Michael