Vi ønsker os en rødstribet kattekilling
Fra : Allan Berger

Dato : 20-01-02 20:45

Vores dejlige kat er desværre blevet kørt over.
Vi prøver nu at finde en 12 uger gammel killing - gerne rødstribet.
Er der nogen som kan hjælpe?
AB

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-01-02 01:05

"Allan Berger" <berger@ojenlaege.dk> skrev i en meddelelse
> Vores dejlige kat er desværre blevet kørt over.

Gør mig oprigtigt ondt at høre.. held og lykke med jagten efter en ny
killing .. mvh Ami

Fra : Alice_T

Dato : 21-01-02 11:45

Hej Allan
Vi kan måske hjælpe med Billy, han er 12 uger. Jeg har hæftet en fil med
et billed af ham. Lige nu bor han i vores stald sammen med en masse
andre katte. Vi har ham og hans 4 søster. Vi fik at vide at de skulle
aflives og det kunne vi ikke bære, derfor tog vi dem til os. Vi vil nu
prøve om vi kan komme af med de 5 små killinger. Vi så helst de fik et
"rigtig" hjem til dem. Men hos os er de trods alt i live og vi behandler
dem godt og kæller med dem, snakker med dem. Hvis du kan bruge Billy så
bor vi i Stenstrup på Fyn. Send mig en mail på
alice.trauelsen@post.tele.dk
Mange hilsner
Alice og Billy
Ups. Jeg kan ikke sætte billedet på her, send mig din mail og du skal
straks få et billed af Billy.

http://www.kandu.dk/