e.c 1150
Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-01-02 20:08

width:541px; height:332px; z-index:1; overflow: auto">

Kan jeg få ovenstående til at fungere i Netscape ?
og hvordan ?

Mvh

KA

Fra : Stig Nygaard

Dato : 20-01-02 20:27

Hej Klaus

Klaus Andersen wrote:

> width:541px; height:332px; z-index:1; overflow: auto">

> Kan jeg få ovenstående til at fungere i Netscape ?
> og hvordan ?

Det burde fungere skulle jeg mene, i hvert fald hvis vi taler Netscape
6+. Hvis Netscape 4.x ikke understøtter overflow auto, så overrasker det
mig ikke. Hvis du vil understøtte Netscape 4.x, så kan du måske få noget
ud af dens <LAYER> eller <ILAYER> tag i stedet ?

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-01-02 20:48

> [...]
> mig ikke. Hvis du vil understøtte Netscape 4.x, så kan du måske få noget
> ud af dens <LAYER> eller <ILAYER> tag i stedet ?

Det er i særdeleshed Netscape 4 som giver problemer.

Jeg kan desværre ikke få det til at du med hverken ILAYER eller LAYER.

Hjælp

Mvh

KA