udbyder
Fra : Shaft

Dato : 20-01-02 19:50

jeg bor i en lille by og jeg vil meget gerne ha adsl men jeg syntes at det
er for dyre hos TDC for en 512/128 forbindels.
Så jeg har set på Tiscali/Worldonline men dem kan jeg ik få hvor jeg bor og
de har ik nogen planer om at gøre så jeg kan

så er der ik andre adsl udbyder i danmark end de to???

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-01-02 19:54

"Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> så er der ik andre adsl udbyder i danmark end de to???

Cybercity

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-01-02 00:00

> "Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
>
> Cybercity

Btw...har tele2 mon nogen planer om ADSL ?

--
Mvh HAA.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-01-02 00:05

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> writes:

> Btw...har tele2 mon nogen planer om ADSL ?

På <http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageNews.ModuleNews?i_Function=ShowNews&i_NewsID=4123>
står der blandt andet:

Tele2 get2net udbyder i øjeblikket ikke ADSL, men vi er i fuld
gang med grundige test af hardware og software. Vi vil først
udbyde ADSL, når vi er sikre på, at vi kan tilbyde en løsning af
høj kvalitet til en konkurrencedygtig pris.

Så noget kan tyde på at de i hvert fald overvejer det.

--
Jacob - www.bunk.cc
Many people are secretly interested in life.

Fra : Vaeske

Dato : 21-01-02 19:33

> [...]
> udbyde ADSL, når vi er sikre på, at vi kan tilbyde en løsning af
> høj kvalitet til en konkurrencedygtig pris.

Dette har stået i rigtig laaaaaaang tid, så forvent ikke for meget. Jeg
prøvede for et eller to år siden at spørge Tele2/get2net (pr. e-post) og der
fik jeg et svar, der lignede ovenstående tilbage. Når man læser i div. blade
om dette emne, virker det mere som om, at Tele2 ikke har nogen
intentioner/lyst til at gå ind på Adsl-market. De mener, at priserne er for
lave til at man kan tjene penge på det.

Hilsen

Vaeske

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-01-02 19:53

"Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> jeg bor i en lille by og jeg vil meget gerne ha adsl men jeg syntes at det
> er for dyre hos TDC for en 512/128 forbindels.

Det er fordi, du har set prisen på Bredbånd|adsl som er inkluderet
telefonabonnemt.

Hvis du kigger hos Opasia, kan du se andre priser. Men her skal du alligevel
have telefon abonnement hos TDC.

Men ellers er der Sonofon FWA, som dog man minumun kan få for 529 Kr. For en
1024/256

Fra : Shaft

Dato : 20-01-02 20:29

hvis man køber uden router hvad vil det så sige???
kan man så ik dele nettet til mere end 1 computer???

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-01-02 10:00

> Men ellers er der Sonofon FWA, som dog man minumun kan få for 529 Kr. For
en
> 1024/256

Lad os lige slå fast. FWA ved Sonofon eksisterer ikke mere.

mvh

Kasper

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 23-01-02 10:23

On 23 jan 2002 Kasper Christensen enriched usenet with:

> Lad os lige slå fast. FWA ved Sonofon eksisterer ikke mere.

Der tror jeg nok, du tager fejl.

http://makeashorterlink.com/?F6BB2525

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

The place to be

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 23-01-02 12:13

On Wed, 23 Jan 2002 10:00:01 +0100, "Kasper Christensen"
<kasper*SLET*@kasperc.dk> wrote:

>Lad os lige slå fast. FWA ved Sonofon eksisterer ikke mere.

Auch.

Den sved godt nok på min FWA-linie, vil du ikke godt lade være med at
fortælle den at den ikke findes?

Den bliver i så dårligt humør, når man ikke vil tro på den.
Det gør jeg egentlig også, for så betaler jeg jo penge for absolut
ingenting, og det er aldrig rart at opdage.

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
My opinions are those of my employer because I work for myself.

Fra : ASC

Dato : 23-01-02 14:30

Det er godt nok træls, så har jeg ikke noget job mere, da det er min
primære arbejdsopgave!

ASC
- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat

Rune Kronenberg <rrk@nospam.dk> wrote in article
<ei6t4u4jtnrqmsvpffktbn9b18ri3th430@news.sonofon.dk>...

Fra : Simon Skals

Dato : 23-01-02 16:57

It seems ASC wrote:
>Det er godt nok træls, så har jeg ikke noget job mere, da det er min
>primære arbejdsopgave!

Som arbejdsløs har du jo masser af tid til rådighed, så måske
kunne du lokkes til at bruge fem minutter på

Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-01-02 14:58

Shaft wrote:

> [...]
> de har ik nogen planer om at gøre så jeg kan
>
> så er der ik andre adsl udbyder i danmark end de to???

Jeg har med interesse fulgt med i de indlæg der er kommet i tråden.

Har du fundet en udbyder.?

Jeg har samme problem: At bo i en lille by, og vil gerne have ADSL.

Jeg har fået bekræftet at min nuv. udbyder, Tiscali, ikke har, eller
umiddelbart vil tilbyde ADSL her.
TDC: Dem forsøger jeg at undgå pga. dårlige erfaringer.

Mvh. Jørgen

Fra : Pistol Pete

Dato : 29-01-02 20:29

> [...]
> umiddelbart vil tilbyde ADSL her.
> TDC: Dem forsøger jeg at undgå pga. dårlige erfaringer.

Hej Jørgen

Prøv at tjekke din adresse på:
http://mobilportal.sonofon.dk/portal/SONOFON_Bredbaand/kan_du_faa_bredbaand.asp

Det er nok dit eneste alternativ til ADSL med mindre du har kabelTV.

mvh Pete