DAoC amerikansk version
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 20-01-02 18:43

Halløj,

Er der nogen der kender til en dansk butik der fører Dark Age of Camelot
amerikansk version? gamemail.dk har før været nævnt, men spillet figurer
desværre ikke længere på deres side. Det ville da være ulig meget lettere at
købe det i Danmark i stedet for at vente på det kommer fra USA.

På forhånd tak,
Carsten Sørensen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-01-02 09:19

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:Xns919CBE6626F2Dsurfsmurfriftdk@212.242.40.196...
> [...]
meget lettere at
> købe det i Danmark i stedet for at vente på det kommer fra USA.

Prøv Fantask, Faraoes Cigar, eller bestil det via nettet fra USA/
Canada

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Rene Pihl

Dato : 21-01-02 09:30

On Sun, 20 Jan 2002 17:42:47 +0000 (UTC), "Carsten Sørensen"
<surfsmurf@rift.dk.invalid> wrote:

> [...]
>desværre ikke længere på deres side. Det ville da være ulig meget lettere at
>købe det i Danmark i stedet for at vente på det kommer fra USA.

Hej !

Jeg så her forleden at DAoC snart kommer i en
EU version. Inde på gamemail.dk kan man se
hvornår det udkommer. Jeg mener at det kommer
om en 14 dages tid. Man skulle så få den første måned
gratis .

René

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-01-02 09:57

> [...]
> EU version. Inde på gamemail.dk kan man se
> hvornår det udkommer. Jeg mener at det kommer
> om en 14 dages tid. Man skulle så få den første måned

Hvilket man også gør i den Amerikanske version.

Fra : Peter Olsen

Dato : 28-01-02 14:36

> [...]
> EU version. Inde på gamemail.dk kan man se
> hvornår det udkommer. Jeg mener at det kommer
> om en 14 dages tid. Man skulle så få den første måned

Jeps, men forskellen er at hvis man bestiller EU versionen spiller man på EU
servere og hvis man bestiller US versionen spiller man (surprise surprise)
på US servere. Mange af dem der glædede sig længe til DAoC gad ikke vente de
ekstra 3-4 måneder før det kom til EU og spiller nu US, hvorfor der nok er
flere bedre spillere på US end der kommer på EU da man da ikke gider have en
account på begge servere.
Fordelen ved at vente på EU er jo så at man er med fra starten og ikke skal
over lvl 40 for at kunne bruges til noget i RvR.

Peter Olsen
Healer//Ranger//alt-muligt-andet...