Hvad mener i MOH?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-01-02 18:33

Jeg har kun prøvet singleplayer delen og jeg syntes at den virker forældet i
grafik, og våbene ikke føles fede.

Mvh Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-01-02 21:55

> Jeg har kun prøvet singleplayer delen og jeg syntes at den virker forældet
> grafik

Jeg synes det er fin grafik, men mangler i høj grad blod og løse kropsdele!

og våbene ikke føles fede.

De er osse ok, men en tand dårligere end RtCW

MOHs største brøler er den manglende evne til at skjule sig... i samme
sekund du nakker en på lang afstand med sniperriffel så ved ALLE hvor du er
også kan du lige så godt gå amok med din maskinpistol... alt for dårligt
stealth gameplay.... den lyddæmpede pistol, når man heller ikke langt med...
og desuden synes jeg fjenderne spawner på en mærkelig måde, et rum der var
tomt er plusli' fyldt med folk osv.... men stadig et spil der er værd at
spille, men bestemt ikke epokegørende

sniper_Nolight

Fra : Wizeguy

Dato : 21-01-02 16:10

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har kun prøvet singleplayer delen og jeg syntes at den virker forældet
> grafik, og våbene ikke føles fede.

Jeg synes nu spillet har både flot grafik og fede våben. MoH anvender Quake3
grafikmotoren, så du kan have ret i, at den er forældet. Omvendt synes jeg
dt er er lykkdes spiludvikleren at udnyttet den optimalt, idet de har
forbedret lys- og skyggesætning, ligesom der er tilføjet animationer på
træer og buske, hvilket alt i alt gør indtrykket mere realistisk end f.eks.
Return to Caste Wolfenstein der også anvender Quake3 motoren. Mht. våben, så
synes jeg, at der er det der skal være. Jeg har prøvet den fulde version
(pre-release testing), og her er der bl.a. en shotgun, ligesom der er baner,
hvor man skal køre i jeep og kampvogn.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen