Medal of Honor (PC)
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-02 18:01

Er den nogen der ved hvormange Missioner der bliver i dette spil

MVH Peet

Fra : Seth

Dato : 20-01-02 18:23

"Peet" <?????????> wrote in message
> Er den nogen der ved hvormange Missioner der bliver i dette spil
>

> MVH Peet

Der er 6 missioner, hvortil der selvfølgelig er baner til hver mission
(mener der er 20 baner i alt)

Seth

Fra : Flare

Dato : 21-01-02 19:41

Jeg synes helt klart det er de bedste 1st person shooter efter Rouge Spear.
Det skal siges at demoen OVERHOVEDET ikke lever op til spillet. Grafikken er
måske bygget på en ældre motorer...men så igen findes der en der er bedrer?
Måske Unreal 2 motores..men den er jo ligsom ikke blevet frigiver endnu.
Sjældent har jeg oplevet så tyk en stemning. Der er f.eks.en bane hvor man
oplever D-dag-----og det er fandme godt lavet...Hvis MP lever op til SP
standarden vel jeg mene vi har en klasiker... Stealth delen mangler en lille
smule...meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kun nok til at det får 95% af mig...:))

Flare

Fra : Flare

Dato : 21-01-02 19:45

Jeg synes det helt klart er et (det) bedste 1st shooter spil der er lavet
siden Rogue Spear. Det skal siges at man endelig ikke må sømme spillet på
demoen, som SLET ikke lever op til spillet. Stemningen er aldrig set så
intens før. Tag f.eks. Banen hvor man får lov at opleve D-Dag ved Omeha
beach.....Og skal så kæmpe sig op og forbi starnden...WOW!!!! Stealth delen
vil jeg give de førnænvte lidt ret i....Men ikke nok til at jeg giver
spillet 95% ^ ....COOOOOOOOOOOL..Hvis MP lever op til SP..ja så har vi en
klasikker....

Flare