60BG harddisk på Abit Zm6 bundkort
Fra : ottesen

Dato : 20-01-02 17:51

Hej!

Jeg skal til at købe ny harddisk og har fået at vide at mit bundkort
måske ikke kan håndtere så store harddiske. Det er et ABIT ZM6 kort.
Kan det det? (Jeg spørger da jeg ikke helt kan finde svaret i
manualen...)

/Ottesen

Fra : orbital

Dato : 21-01-02 09:05

On Sun, 20 Jan 2002 17:51:11 +0100, "ottesen" <ottesen@sol.dk> wrote:

> [...]
>måske ikke kan håndtere så store harddiske. Det er et ABIT ZM6 kort.
>Kan det det? (Jeg spørger da jeg ikke helt kan finde svaret i

Mon ikke det kan med nyeste bios:

http://www.abit.nl/eng/download/bios/bios-zm6.htm

Man skal 3 biosversioner tilbage, for at de overskred grænsen 40 Gb.

mvh

John

Fra : ottesen

Dato : 21-01-02 23:01

"orbital" <johnknuhtsen@mailme.dk> wrote in message

> Mon ikke det kan med nyeste bios:

Det håber jeg i hvert fald, harddisk ER bestilt (og bios'en
flashet)...

/ottesen