Ødelagt bil på Roskilde Campingplads
Fra : SGF

Dato : 20-01-02 17:31

Hej alle

Jeg har fået bulet min bil af bomanlægget på Roskilde Campingplads. Jeg har
nu lidt problemer med at blive enige med lejerchefen om erstatningspligten,
så jeg vil meget gerne høre fra andre, der har erfaringer med et problem som
dette.

På forhånd tak
Søren

Fra : PHK

Dato : 20-01-02 18:26

"SGF" <sgfrede@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
erstatningspligten,
> så jeg vil meget gerne høre fra andre, der har erfaringer med et problem

Jeg ville kontakte min bils forsikringsselskab og høre hvad de havde at
sige.

Ellers er der også grupperne dk.videnskab.jura og dk.fritid.bil :)

--
_
|_|

Fra : SGF

Dato : 20-01-02 20:53

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a2eujc$5o0$1@sunsite.dk...
> Jeg ville kontakte min bils forsikringsselskab og høre hvad de havde at
> sige.
>
> Ellers er der også grupperne dk.videnskab.jura og dk.fritid.bil :)
>
> --
Jeg har såmænd haft fat i forsikringen - sagen er den, at campingpladsen
mener sig uden skyld i uheldet, og jeg ville bare høre, om derer andre, der
har prøvet at få bilen bulet af en bom eller lignende.
Men ellers mange tak for hjælpen.

Mvh
Søren

Fra : PHK

Dato : 20-01-02 21:28

> [...]
der
> har prøvet at få bilen bulet af en bom eller lignende.

Der er garanteret andre, der har prøvet det - men om de lige vil indrømme
det her ... :)

Som udgangspunkt er det bilens kaskoforsikring, der skal betale, jeg vil tro
at campingpladsen først skal betale, hvis der er defekter ved bommen. Men
prøv de 2 ovenstående grupper, videnskabsgruppen ved nok mest om det.

--
_
|_|

Fra : Carsten M. Nielsen

Dato : 21-01-02 17:24

Under normale omstændighedder "KAN" bommen ikke lukke når der holder en bil
eller andet, det
er et sikkerhedskrav. ( Lov krav )

Jeg vil mene at han har et STORT problem hvis bommen ikke er i orden.

Elektriker / Tidliger port/bom montør
Carsten M. Nielsen