portal kit
Fra : Jacob Andresen

Dato : 20-01-02 17:18

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 20-01-02 17:25

Jacob Andresen wrote:

> Skriv løs ! kom med inputs! Skriv også hvis du synes at det er et sært
> forslag

YAP - Yet Another Portal (tm)

Hvad med at tage udgangspunkt i OpenPortal frameworket,
http://sourceforge.net/projects/openportal/

--
Jonas Kongslund <jonas(at)kongslund.dk> XNS: =Jonas Kongslund

When you want to change the world, you don't see the dawn by
getting up early - you see it by not sleeping through the night.

Fra : Jacob Andresen

Dato : 20-01-02 18:12

Fra : Lars Hansen

Dato : 21-01-02 02:00

Du kan også prøve en gang at kigge på jetspeed projektet fra
http://www.apache.org

/Lars Hansen

Fra : Jens Nordahl

Dato : 21-01-02 03:35

Jeg har gået og tænkt på det samme...

Jeg har kigget efter andre opensource projekter
til portaler og content management
og prøvet et par af dem af men endnu ikke fundet helt
det jeg selv har brug for (skal være Java).

Men jeg kunne godt tænkes at være interesseret

Jens

--
Just because you're paranoid
doesn't mean they aren't out to get you

Fra : Jacob Andresen

Dato : 21-01-02 07:58

Fra : Morten Nobel-Jørgens~

Dato : 22-01-02 22:30

Enig JetSpeed virker ikke særligt overbevisende

Mvh.

Morten Nobel

Fra : Jacob Andresen

Dato : 25-01-02 13:48