Tilløber??
Fra : Connie

Dato : 20-01-02 15:52

Jeg mangler et godt råd. I går morges, åbnede jeg yderdøren for at kalde på
min hankat, jeg lod døren stå åben, han plejer at komme efter ca 2min. Så
hørte jeg en kat spise, ikke mine egne, men en stor killing. Den ÅD som jeg
ved ikke hvad. Kors hun var sulten.
Jeg lod hende spise det hun kunne, satte hende så udenfor døren. MEN hun er
skam endnu! Nu har jeg installeret hende i vores redskabsrum, med tæpper,
mad, vand og kattebakke. Jeg tør ikke lade hende komme ind i huset, for min
hunkat Ruth kan bestemt ikke lide hende. Hun væser og knurrer bare den lille
nærmer sig. Hankatten Willy er lidt ligeglad, men kan ikke helt forstå det!
Lillemis har ikke halsbånd på eller øretaotveret, så hvad gør jeg lige???
Jeg har snakket med dyrlægerne i byen og informeret dem. Det er jo af og til
nogen ringer hvis deres kat er lidt for længe væk. For der findes da
heldigvis de mennesker der, når de påkøres et dyr, tilkalder dyrlægen.
Og så vidt jeg ved er der ingen i området der har katte, naboerne heller
ikke, så hvad er det lige jeg gør???
Jeg ville gerne beholde hende, MEN det syntes kæresten nu ikke. Vi har to,
det må være rigeligt!
Men sød og kælen det er hun.
Gode råd modtages med kyspote.
Connie

--
Connie

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 20-01-02 16:35

> Jeg ville gerne beholde hende, MEN det syntes kæresten nu ikke. Vi
> [...]

Tja hvis ikke I vil beholde hende vil jeg da foreslå at I henvender
jer til et internat f.eks et Dyrenes Beskyttelsesinternat og afleverer
det lille pus der.. men få det gjort hurtigst muligt da jeg faktisk
har været udsat for at de ikke ville tage en killing som kom
tilløbende til mig og som jeg gav husly et døgn .... fordi den jo så
havde fået nyt hjem .. hvilket jeg bestemt ikke mente .. fordi jeg
ikke kunne beholde den .. mvh Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-01-02 20:48

Hej Connie

Selvfølgelig skal I beholde den (det er også næsten umuligt at komme af med
den til de overbookede kattehjem). Din hunkats reaktion er helt normal, det
går snart over.

Sæt lapper op i brugsen på lygtepæle m.m. hvor du efterlyser ejeren.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats