HJÆLP MIG MED AT SKAFFE DAOC BETA CLIENT
Fra : reedtz

Dato : 20-01-02 15:20

hej jeg ved godt at det er forsent at downloade beta versionen a dark age of
camelot til eu severne men hvis nu en af jer kunne sende det til mig så
ville det være super jeg har en account name og parsword men mangler selve
spillet HÅBER der er nogen der gider at sende det til mig på

lasse@seligmann.dk

ps. jeg skal no skrive når der er en der har sendt til mig så bare send løs
intil at der står at jeg har modtaget det PÅ FORHÅND TAK

Fra : Peter Olsen

Dato : 21-01-02 05:31

Er vist ved at være lidt sent at spille betaen. Serverne lukker indenfor de
næste par dage og EU udgaven af retail kommer d. 25. hvor serverne bliver
åbnet d. 1.

Peter Olsen
Healer on merlin//midgaard

Fra : reedtz