Salonriffel
Fra : Kuno Vinther

Dato : 20-01-02 13:05

Hej er der nogen som kan hjælpe mig med en cirka pris på en cal.22
riffel af mærket anshuts( jeg ved det ikke er stavet rigtigt). den er ca
20 år gammel og der er magasin med. der er ikke nogen kikkert. den
trænger til en ny omgang lak på skæftet.

Er der et sted hvor man kan få vurderet noget sådan ?

på forhånd tak

Kuno Vinther

Fra : Peder Porse

Dato : 20-01-02 19:48

Ikke ret meget--måske 500 kr. -max 700 fordi der er magasin.

-med våbentilladelsen står den en ny ejer i 1500....og det er jo altså
begrænset, hvad den må anvendes til..
pp

Fra : Kuno Vinther

Dato : 23-01-02 11:55

Tak for det PP
jeg skal nu heler ikke bruge det jeg skal sælge det til en mand
med tilladelse. da jeg ikke selv har det.
men det var cirka også det jeg regnede med.

MVH
Kuno