Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PhotoTeam - Brugtmarked - dårlig service
Fra : L@rs

Dato : 20-01-02 12:33

Hej
Jeg har gennem tiden fulgt PhotoTeam's "brugtbørs" på www.phototeam.dk - der
oplyser hvad/hvilke varer - der kan ses i de forskellige forretninger. Jeg
har da også købt noget en gang i mellem.

Jeg har være i City Vest og i Ryesgade - for at se de annoncerede varer -
men forretningen oplyser blot at de har afskaffet deres brugtbørs - og at
de ikke kender noget til at de annoncerer med varer.

Er der andre der ligeså har oplevet denne fantastiske dårlige service- eller
er det et århus fænomen?

Mvh

Lars

Fra : Ivar Hansen

Dato : 20-01-02 13:35

Jeg er forlængst holdt op med at bruge Phototeams webside! Hvad angår
service og brugtmarked kan jeg varmt anbefale Phototeams Frederiks Allé
afdeling (ikke den i busgaden, men "den længere oppe af gaden").

Mvh
Ivar

Fra : Stamfoto

Dato : 20-01-02 14:46

Det har ikke været sådan altid. Jeg har altid fået god behandling.
(Frederiks alle. Århus).. Det er rigtig nok at de ikke mere sælger
brugtvarer pga. de fremover skal give 2 års garanti på alle brugtvarer, og
så kan man jo ikke lave forretning uden at skrue priserne voldsomt op.

Fra : L@rs

Dato : 20-01-02 16:56

Klip klip
"Stamfoto" <stamfoto@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
give
> 2 års garanti på alle brugtvarer, og så kan man jo ikke lave forretning

Hvis det er rigtigt at de ikke sælger brugtvarer længere - hvorfor
reklamerer de så med det?

Fra : Stamfoto

Dato : 21-01-02 16:51

> [...]
> give
> uden at skrue priserne >voldsomt op.
>
> Hvis det er rigtigt at de ikke sælger brugtvarer længere - hvorfor

Øhhhhhhhhhhh....... godt spørgsmål