Harry Potter Hjælp
Fra : hfgh

Dato : 20-01-02 11:42

Hej Alle

Er der nogen der har spillet Harry Potter The.......På PC???

Jeg kan p.t. ikke komme forbi "ham I ved Nok". Hvordan slår jeg ham ihjel???
Han får de her tårne i hovedet, men ligesåsnart han skal have den sidste
inden han dør, så smadre han den sidste tårn, og jeg har ikke mere noget at
slå ham med.

Hvad gør jeg forkert/Hvordan skal jeg klare ham???

Håber på hjælp,

VH
Jens Møltov
jens@moltov.dk

Fra : Mayor_Tom

Dato : 20-01-02 18:36

Du skal blive ved med at undgå hans skud.... når han så står stille og
affyrer flere skud efter hinanden, skal du skynde dig om på den modstatte
side af ham, sådan at spejlet er lige midt i mellem dig og ham, så affyrer
du en "Flipondo" spell på spejlet som så rotere rundt, og refleketere hans
skud tilbage på ham selv... sådan bliver du ved indtil han dør.... det
kræver nok et par forsøg før man overvinder ham, men det kan lade sig
gøre...

/Morten Nørgaard

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 20-01-02 19:09

Du kan ikke nøjes med at ramme ham med tårnene, du kan bruge flipendo på
spejlet, du skal så dreje det, så når Voldemort affyrer sin trylleformular,
rammer den spejlet og ryger tilbage i hovedet på sig selv!!!

- Rikke =)

Fra : hfgh

Dato : 20-01-02 19:34

Hej Alle