Kode til fp98
Fra : Mette Frederksen

Dato : 20-01-02 10:32

Hejsa!

Jeg har en hjemmeside; http://www.valo.dk

og jeg bruger i øjeblikket kun billeder til at linke til mine undersider..

jeg kunne godt tænke mig at bruge både billeder og tekstlinks

Grunden til at jeg kun bruger bilelder er at jeg jo godt ville have nogle
flotte links (har lige fået photoshop.. lege, lege...)
Og for at der ikke skulle komme en blå kan rundt om billederne har jeg sat
opsætningen (format --> background) på siden til at links skal være hvide...
Men nu kan jeg jo ikke bruge tekst links da de så også vil blive hvide?!?

Så faldt jeg over denne kode på nettet (skulle placeres melle head og
tittle) :

<styletype=\"text/css\">
<!--
A:link{text-decoration:none}
A:visited

Den skulle kunne gøre sådan at links ikke havde den streg under sig.. Den
tilføjede jeg mig side.. og wooopss... så blev hele siden hvid (alt
forsvandt)... men heldigvis dukkede det da op da jeg fjernede htmlkoden
igen! *S*

har nogen af jer en anden ide om hvordan man kan gøre det???

på forhånd tak
Mette

--
\!/