Re:Uforpligtnen sex ?
Fra : Søren Jensen

Dato : 20-01-02 01:38

Hej her i gruppen.

Jeg har et par spørgsmål som jeg gerne vil høre andre om, hvad de syntes.

1) Mig og min kæreste er blevet enig om, at vi godt må dyrke sex uden for
forholdet. Bare det er sikker sex, og alt det der. Bare vi lover at blive
ved hinanden, for vi elsker Hinanden.

Er det normalt ?, er der andre der har det nogen lunde på samme måde som
os ?

2) Jeg har kikket mig lidt omkring, og her kom så et spørgsmål til I
kvinder. Er i aldrig til noget uforpligtende sex, for jeg syntes altid, når
man ser sig rundt. At det er mænd der er ud med snøre.

Så helt ærligt, er I kvinder aldrig til uforpligtende sex. Og hvorfor
eller hvorfor ikke ?

Venlig Hilsen

Søren

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-01-02 02:09

"Søren Jensen" <cult@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej her i gruppen.

hej søren..

> Jeg har et par spørgsmål som jeg gerne vil høre andre om, hvad de syntes.

jamen du skal da være så evigt velkommen

> [...]
> ved hinanden, for vi elsker Hinanden.
>
> Er det normalt ?, er der andre der har det nogen lunde på samme måde

jeg er ret sikker på at der er andre der har det som jer..... det er jo et
personligt valg i har truffet for jeres forhold... men jeg synes måske det
er noget der skal tages op til grundig overvejelse.... også omkring hvad der
er utroskab.. om partneren skal godkende den nye sexpartner...
der er jo mange faktorer i det.... ikke en beslutning man efter min mening
bare tager og så lader forhold være forhold og kaster sig ud i en nærmest
singeltilværelse med et forhold i ryggen at komme hjem til....
læg nogle grundregler for hvad der er tillladt og hvad der absolut ikke er
tilladt... det kan være hvad som helst... bare det er acceptabelt for begge
parter.... ellers holder den altså ikke i længden og i vil begge ende med at
blive alvorligt sårede.....

> [...]
> man ser sig rundt. At det er mænd der er ud med snøre.
>
> Så helt ærligt, er I kvinder aldrig til uforpligtende sex. Og hvorfor

nu tager jeg lige udgangspunkt i dengang jeg var singel.... jo.. jeg er i
allerhøjste grad til uforpligtende sikker sex... men vi kvinder skilter
måske ike så meget med det..... de gange jeg har scoret noget uforpligtende
har det som regel ikke været intensionen fra starten..... det er somregel
bare startet som en glad aften i byen med veninderne...
hvorfor var jeg så til uforpligtende sex da jeg var singel.... tjoooo....
for mig handler det delvist om at blive bekræftet.. delvist om at få dækket
et behov.... og så for at more mig lidt....
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : J. Madsen

Dato : 20-01-02 02:55

Jeg tror det betyder noget med alder.

Men- det kan også være negativt.

Jeg har rundet de 50, men også for 10 og 20 år siden oplevede jeg, at selv
vores nærmestes ægtefæller, lagde an, når man havde fået lidt at drikke. En
gang i mellem blev det for meget, og jeg lover dig, jeg er hverken særligt
smuk, ok, jeg er ikke grim, men jeg ved - i dag - jeg har en god ustråling,
som piger kan lide. Ikke nødvendigvis seksuelt, men jeg har nok en holdning
til mange ting, som mange kan lide, og så..... HØR EFTER - jeg roser gerne
en pige for det hun er smuk af. Det er ret ligegyldigt hvad det er, men er
der en med pæne øjne, får hun det at vide - ikke fordi jeg skal opnå noget!,
men fordi jeg selv har gået rundt en hel ungdom med fornemmelsen af, at jeg
havde for smalle skuldre, og det gjorde mig altid forlegen på et danseguld.
Min far havde enorme skuldre (en god far i øvrigt) - og først som voksen -
vel 25 år opdagede jeg, at jeg slet ikke var så dårligt bygget som jeg
troede.
Problemet er: Vi fortæller ikke hinanden om vi er gode.

Har du en pige eller en fyr, så drøn ind lige nu, og fortæl de 5 bedste ting
du ved om vedkommende. Han/hun vil vokse 5 år. Og du vil blive elsket, fordi
du turde sige, hvad du virkeligt holder af hos vedkommende.

Gør det nu - også selvom han/hun sover - prøv det.

Jeg er i god harmoni med mig selv i dag, og har aldrig haft de store ture,
men med alderen oplever jeg, at mange ikke har det sådant.

Styrk hinanden, sig til din kæreste, dit barn!!, din far, mor eller bror -
hvem som helst, hvad de har som fordel - det er ligemeget om det er en stor
ting eller en lille ting - men sig det, når du mener det, og du vil opdage,
at når du gør det, så åbner en ny verden sig for dig, og det forandrer deres
liv, til dem du siger det til.

Men gør det kun når du mener det!

Kh

JørgenE

Fra : Ghita

Dato : 20-01-02 12:08

"Søren Jensen" <cult@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
blive
> ved hinanden, for vi elsker Hinanden.
>
> Er det normalt ?, er der andre der har det nogen lunde på samme

Jeg ville ikke kunne leve med en sådan aftale, og det tror jeg
forøvrigt heller ikke at min kæreste kan selvom vi aldrig har
diskuteret det. Men vi kender hinandens holdning til
utroskab og er enige om at det ikke kan accepteres.
Personligt har jeg ikke lyst til andre end min kæreste, og skulle
jeg få ville tiden nok være inde til at sige farvel til ham.

> [...]
> man ser sig rundt. At det er mænd der er ud med snøre.
>
> Så helt ærligt, er I kvinder aldrig til uforpligtende sex. Og

Ikke når jeg er i et forhold, simpelthen af den grund at mine
følelser for kæresten, for at være sammen med ham skal være
så stærke at jeg ikke har lyst til andre.
Derfor er jeg ikke blind.
Møder af og til en fyr med en udstråling der siger spar 2 til det
hele, men fristelsen er dog aldrig så stor at jeg overhovedet
overvejer.........

Ghita

Fra : Henning

Dato : 21-01-02 22:15

"Søren Jensen" <cult@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej her i gruppen.

Hej Søren

> Så helt ærligt, er I kvinder aldrig til uforpligtende sex. Og hvorfor
> eller hvorfor ikke ?

Hvis du ikke er en "rigtig scorer Kaj" får du ikke så meget sex
ud af ordningen som din kæreste *GGG*

Så tillykke med din kærestes 1000 nye elskere om året
Husk ugentlige prøvetagninger på diverse kønssygdomme.

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Sott

Dato : 23-01-02 17:10

Hej Søren :0)

> [...]

> Jeg har et par spørgsmål som jeg gerne vil høre andre om, hvad de syntes.

> Er det normalt ?, er der andre der har det nogen lunde på samme måde

Jeg har prøvet det af med en tidligere kæreste. Bl.a. fordi jeg var
(mildest talt) seksuelt frustreret.
Det var en ualmindelig dårlig idé - og det gav dødsstødet til
forholdet.

> Så helt ærligt, er I kvinder aldrig til uforpligtende sex. Og hvorfor
> eller hvorfor ikke ?

Jeg er meget til uforpligtigende sex - når jeg er single.
Det er en tilfredsstillelse af et ellers utilfredsstillet behov, og
samtidig
er det en bekræftigelse og en måde at opnå nærhed på for mig.

Jeg er overhovedet ikke til uforpligtigende sex, når jeg er i et
forhold. En af de ting, som jeg i sær sætter pris på i et forhold,
er min indre følelse af at være "min mands kvinde". Seksualiteten
er i den forbindelse et meget vigtigt element for mig.

Jeg kan godt dyrke sex uden de store følelser involveret, men
har jeg først følelser for en mand - er det ham jeg inderst inde
allerhelst vil dyrke sex med. Det er ham jeg længes efter midt på
dagen, midt om natten, tidligt om morgenen. Så kan en "tilfældig"
mand slet ikke råbe mig op seksuelt (med mindre kæresten ikke
er interesseret i mig seksuelt - så kan jeg godt "råbes op", jeg vil
bare stadig ikke have lyst til fyren, men til kæresten).

Hvis jeg ikke var sikker før, blev jeg det ihvertfald, da jeg prøvede
det af. Jeg kunne slet ikke røre ved min kæreste bagefter, kunne
slet ikke se på ham med samme øjne - og umiddelbart efter at det
"åbne forhold" var prøvet af, endte jeg det. Det skal måske lige
indskydes, at han slet ikke nåede at "prøve det af".

Tusinde hilsner
Søs