sære grafikproblemer i Revolt
Fra : ottesen

Dato : 20-01-02 00:07

Hej!
Jeg har nogle grafikproblemet i bilspillet Revolt. Grafikken
"flimrer". Når jeg går ind i "render settings" og ændrer "enable
V-sync" til off og derefter til on igen, så holder billedet op med at
flimre - nogen gange! Mit kort er et NVIDIA RIVA TNT(1) og jeg har
opdateret min DirectX. Nogen forslag til hvad der kan være galt?

MVH
Ottesen

Fra : e-SKape

Dato : 08-02-02 20:52

"ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flimre - nogen gange! Mit kort er et NVIDIA RIVA TNT(1) og jeg har
> opdateret min DirectX. Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Hmm... ny grafikdriver?

Jeg har et spg. til dig. Spiller du ReVolt over Inettet?
I så fald, bruger du router?
I så fald, hvilken port åbner du, jeg kan sq ikke få det itl at funke :(

//e-SKape