Evolution er bare for sjov
Fra : Rhythm

Dato : 20-01-02 00:10

Kors hvor er Evolution kanon sjov.
Jeg synnes bare det er synd at "alternativs slutningen" ikke blev brugt.
Den skrej jeg godt nok af grin af da jeg så den , men så er de da godt at vi
får
lov til at se den alligevel selv om den ikke blev brugt i selve filmen.

Rhythm

Fra : Gung Ho

Dato : 21-01-02 00:20

Hvad er den alternative slutning, og hvorfor får vi lov at se den alligevel?

Mvh GH

PS: Jeg synes også, filmen er kanon!

Fra : Rhythm

Dato : 22-01-02 14:52

"Gung Ho" <apatheia@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er den alternative slutning, og hvorfor får vi lov at se den
alligevel?

> Mvh GH
>
> PS: Jeg synes også, filmen er kanon!

Hvis du har den på DVD så ligger den under Deleted Scenes.
Orlando Jones (ham negeren) så vi jo at den "myg" kravlede op i røven på
ham.
De fik den såmen også fjernet , men den havde altså lagt æg oppe i røven på
ham.
Så han har så 9 måneder senere fået en kanon stor røv fordi at han er blevet
gravid
i røven , han vågner med et stort skrig i sin seng og tror at det hele
bare er en drøm ,
men da han stiger ud af sengen ser man at han har fået en kanon stor røv ,
han går
ud på toilettet og vi hører et højt skrig og scenen slutter.
Det var den idé at de havde som alternativs slutning til filmen.

Hvorfor får vi lov til at se den ? Jo instruktøren som også ligger stemme
til
de fraklippede scener mente at vi også skulle have lov til at se den.

Nu ved jeg ikke om det fraklip ligger på Region2 udgivelsen da min er en
Region1.

Mvh
Rhythm

Fra : Gung Ho

Dato : 22-01-02 16:18

> [...]

> de fraklippede scener mente at vi også skulle have lov til at se den.
>
> Nu ved jeg ikke om det fraklip ligger på Region2 udgivelsen da min er en

Ok, tak. Jeg så den i biffen

Mvh. GH

Fra : Klitgaard

Dato : 21-01-02 17:44

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
da godt at vi
> får
> lov til at se den alligevel selv om den ikke blev brugt i selve

Tja, jeg faldt i søvn midt i filmen og det blev kun til et lille
smil til slut hvor de sprøjter selen op i røven på det der
monster...

--
....Klitgaard