Hovawart ?
Fra : Thomas Joergensen

Dato : 19-01-02 22:25

Hej,

Er der nogen der ved hvad prislejet for Hovawart hvalp er ??

Mvh
Thomas & Dorthe

Fra : janniehalloe

Dato : 20-01-02 00:35

"Thomas Joergensen" skrev d. 19-01-02 22:25 dette indlæg :
> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvad prislejet for Hovawart hvalp er ??
>
> Mvh
> Thomas & Dorthe
>
> Ja, prisen er mellem 6000 og 7000 alt efter om den er chipset og vacc
eller ej. Men som erfaren hovawartejer, køb kun RIGTIG stueopdræt.
Tag ihvertfald ud og se stedet først.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Stricker

Dato : 22-01-02 14:19

Hej Jannie
Nu må du ikke misforstå mig, jeg er ikke ude på at nedgøre racen. Men den
smule kendskab jeg har til hovawart indbefatter at alt for mange har et
ustabilt (for skarpt) temperament. er det noget der overhovedet har et gran
af sandhed, eller er det ikke værre end så mange andre racer .... ?
mvh
-Lars

*************

Fra : janniehalloe

Dato : 22-01-02 16:31

Hej Lars
Jeg tror ikke det er værre end med så mange andre racer, men der er
mange der de sidste par år (5-7) der har købt hovawart på grund af det
nuttede ydre. En Hovawart er en brugshund. Den er god til vagthund. Tror
man man har købt en retriver eller en lab, så tror man galt. Min voksne
tæve ELSKER små børn, i sommers fik hun hvalpe, der var børn med ved
fødslen og senere havde alle børn adgang til hvalpekassen og min tæve
sagde ikke en lyd. Tilgengæld er hun meget vagtsom når der kommer
fremmede, hun gør og knurrer indtil jeg har lukket dem ind. Jeg tror det
er MEGET vigtigt at man kun anskaffer sig stueopdræt, det være sig
Hovawarter som alle andre brugshunderacer. (Vagtracer) På min hjemmeside
er der nogle rigtig gode billeder af min tæve sammen med børn og
hvalpene. www.halloe.dk
Jannie

http://www.kandu.dk/

Fra : Annette Skovbon

Dato : 20-01-02 00:41

Vi har givet 4000,- for vores, og det var billigt.
Skal i have hovawart?
Annette

Fra : janniehalloe

Dato : 31-01-02 12:39

"Thomas Joergensen" skrev d. 19-01-02 22:25 dette indlæg :
> Er der nogen der ved hvad prislejet for Hovawart hvalp er ??
> Mvh
> Thomas & Dorthe

Hej Thomas og Dorthe
Jeg kender en der skal af med deres Hovawarthvalp. Det er en han der er
6 måneder gammel,
hvis det er noget kan i jo maile mig
Jannie
jannie@halloe.dk