HJÆLP - Dato på Nokia 7110
Fra : Søren H. Wind

Dato : 19-01-02 17:03

Hvor indstiller man datoen på den satan ?
--
Med venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Fra : GiWeo

Dato : 19-01-02 18:38

Hej

>Hvor indstiller man datoen på den satan ?

Gå ind i kalenderen og prøv at lave en aftale - hvis ikke datoen er
indstillet vil telefonen nu bede om det !!!

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : KsNa

Dato : 19-01-02 19:17

"Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor indstiller man datoen på den satan ?
> --
> Med venlig løvehilsen
> Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Vælg: menu - indstillinger - tidsindstillinger - ur - indstil tiden.

Mvh.
Kim

Fra : KsNa

Dato : 20-01-02 00:02

"KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren H. Wind" <s.wind@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Vælg: menu - indstillinger - tidsindstillinger - ur - indstil tiden.
>
> Mvh.
> Kim

Hov! Undskyld jeg læste ikke hvad der stod, men hvad jeg troede der stod,
nemlig tiden - men det var jo datoen du ville stille, og det har Tom A
Jensen jo beskrevet fint i næste indlæg.

Mvh.
Kim

Fra : Tom A Jensen

Dato : 19-01-02 20:08

Søren H. Wind <s.wind@adslhome.dk> skrev i en
> Hvor indstiller man datoen på den satan ?
> --
> Med venlig løvehilsen
> Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

-----

hej søren

du skal til menu 8 kalender,valg,indstillinger,indstil dato.

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Søren H. Wind