Afinst. gamle IE på win98
Fra : Chistiansbro

Dato : 19-01-02 16:55

Hvordan afinst. jeg browseren IE 5.0 på min win98 pc?

Jeg vil gerne inst. en IE 6.0 og afinst alle de gamle IE versioner så som
5.0, 5.2 + 5.5.

Vh

Fra : Ole :-\)

Dato : 19-01-02 17:57

Chistiansbro" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan afinst. jeg browseren IE 5.0 på min win98 pc?
>
> Jeg vil gerne inst. en IE 6.0 og afinst alle de gamle IE versioner så som
> 5.0, 5.2 + 5.5.

Som alt andet.
Start - Indstillinger - Kontrolpanel - Tilføj/Fjen program

Venlig hilsen

Ole

Fra : Chistiansbro

Dato : 20-01-02 04:48

hej ole

det virker ikke - den skriver noget om at gendanne systemet og så går det
kludder i det

hvad kan jeg så gøre?
vh

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 20-01-02 11:18

"Chistiansbro" <christiansbro@hotmail.com> escribió en el mensaje
> Hvordan afinst. jeg browseren IE 5.0 på min win98 pc?

Du kan ikke afinstallere IE5 fra W98, idet programmet er en del af
styresystemet. Hvis du har installeret senere modeller af IE, kan du
fjerne disse under tilføj/fjern, du får et skilt med tre muligheder,
brug den sidste (gå tilbage til den oprindelige....etc.) og du vender
tilbage til IE5'eren. Installerer IE6 oveni.
thomas

Fra : CHRistian

Dato : 20-01-02 17:05

"ThomasD \(dk\)" <ruthruth@teleline.es>'s posting:

>Du kan ikke afinstallere IE5 fra W98, idet programmet er en del af

Skal IE bare væk og det med det samme:
http://www.98lite.net/ieradicator.html

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html