Problemer med XP Pro og spil/grafikkort???
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 19-01-02 15:36

Måske ikke helt den rigtige nyhedsgruppe, og dog....

Tænker meget på at installere XP Pro, men syntes at have hørt folk klage
over at de ikke kunne få spil eller grafikkort til at køre korrekt under XP
Pro. Er der nogen der har haft ringe oplevelser med XP Pro - og er Home
versionen i så tilfælde bedre??

Fra : LHZ

Dato : 19-01-02 18:34

Har slet ingen problemer med XP Pro og spil osv...

Installer du bare... men husk en masse ram min. 256mb men bedre med 512mb

LHZ

Fra : Ozie

Dato : 19-01-02 20:58

Hej
Heller ikke problemer her................ 384mb ram..........

Fra : GearUP

Dato : 19-01-02 21:56

Det kan du roligt gøre HeHe... Egenligt er der jo igen af de lorte
styresystemer der virker, havde jeg på forhånd vidst, hvor meget tid jeg har
brugt på at opsætte computer/opdate hardware (penge) havde jeg beholdt min
gamle Nitendo med Mario...........................
Men nu da jeg er Hooked af PC, er der ikke meget at gøre......

Skal du være sikker på hurtig opdate af sikkerhedshuller, så brug XP UK, og
her er et link når du skal til at optimere, http://www.tweakxp.com/tweakxp/
Et andet godt råd,,,,,, lad være med at lægge XP på en gammel 98 eller 2000,
med gammel mener jeg en, du har kørt med i lang tid. Og i XP, hvis du har
ADSL, går du bare på nettet, uden alle mulige åndsvage CDér fra teledumpap,
download de nye driver til grafikkort, og hvad du ellers har, så kører du
både RTCW og Max Payne, og XP er rigtig fed at se på.

Må du være en af de heldige der aldrig får systemfejl...........

GearUP

Fra : quake

Dato : 19-01-02 23:03

Hvor er jeg bare enig køre selv win xp pro på athlon 1600xp geforce 3 ti200
512 mbram og det virker bare
quake

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 19-01-02 23:48

Tak til Jer alle for svarerne. Det lyder jo fedt. Så må jeg hellere få lavet
en ordentlig omgang format c: snart