Telmore og dataopkald
Fra : Rainer Schöbe

Dato : 19-01-02 13:12

Hej!

Er det muligt at bruge Telmore til mobil internetopkobling? Da jeg mangler
et dansk indvalgsnummer, skulle Telmore gerne understøtte mobile dataopkald
til Tyskland.

Jeg mener ikke WAP, men det rigtige internet!

På forhånd tusind tak!

--
Rainer Schöbe
using "E-Plus Professional Data HSCSD"

Fra : Fischer

Dato : 19-01-02 13:24

> [...]
> opkald til Tyskland.
> Jeg mener ikke WAP, men det rigtige internet!

Ja, det kan du godt.
Men kun med 9600bps - ikke HSCSD eller GPRS.

*Fischer

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 19-01-02 13:54

"Fischer" <express@get2net.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Ja, det kan du godt.
> Men kun med 9600bps - ikke HSCSD eller GPRS.

Tak! Og tilbyder de et eget indvalgsnummer for dataopkald, så at jeg ikke
skal "tale" helt til Tyskland?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-01-02 21:01

"Rainer Schöbe" <exciter@eplus-online.de> skrev i en meddelelse

> Tak! Og tilbyder de et eget indvalgsnummer for dataopkald, så at jeg ikke
> skal "tale" helt til Tyskland?

Du skal have et Internet Abonnement, hvor du kan ringe op fra en
mobiltelefon.