Lidt blandet om sikkerhed
Fra : rondo

Dato : 19-01-02 12:30

Jeg søger nogle oplysninger om forskellige sikkerhedsaspekter som antivirus,
VPN, distribuerede firewalls, mailscan, webscan, kryptering og SSH. Er der
en eller flere venlige sjæle, der kan give mig nogle oplysninger om eller
links til steder, hvor jeg kan læse om ovennævntes forskellige måder at
virke på, hvordan og hvad de beskytter mod, hvordan de kan konfigureres m.m.
På forhånd tak :)

rondo

Fra : Kasper Dupont

Dato : 19-01-02 17:41

rondo wrote:

> [...]
> virke på, hvordan og hvad de beskytter mod, hvordan de kan konfigureres m.m.

Jeg har ikke referencer til alt, hvad du spørger.
Men her har du i hvert fald to links at begynde med:

http://a.area51.dk/sikkerhed/
http://www.openssh.org/

--
Kasper Dupont