Foto
IBM760 5420
Teil 3020
hjælp til nyt digitalkamera
Fra : Prince

Dato : 18-01-02 23:32

Hejsa.

Jeg er på jagt efter et digitalkamera til max 10.000. Hvad er godt og hvad
er snot. Det skal være "nemt" at bruge. Hvad med hukomelse osv....

Johnny

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-01-02 11:00

"Prince" <johnnyravn@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg er på jagt efter et digitalkamera til max 10.000. Hvad er godt og hvad
> er snot. Det skal være "nemt" at bruge. Hvad med hukomelse osv....

***********

Du kan ikke få svaret her i gruppen.
Her er meningerne så mange, at du hellere
bør finde oplysningerne ude på nettet ved
tests osv...

Til 10.000 er markedet meget stort.

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-01-02 11:09

Prince wrote:

> ..cut.. Det skal være "nemt" at bruge.

Alt er jo relativt, men et digicam er faktisk meget mere avanceret, og
har flere indstillingsmulighedder, end de mest proff. SLR-kameraer, så
hvis du ønsker dig en "tryk på knappen" løsning, så vil jeg anbefale at
du køber et billigt engangskamera, til under en hund.

Fra : LT

Dato : 19-01-02 11:52

Niels Ebbesen wrote

> [...]
> hvis du ønsker dig en "tryk på knappen" løsning, så vil jeg anbefale at
> du køber et billigt engangskamera, til under en hund.

Kan få et engangs digitalkamera ?

mvh
lt

Fra : Steen Pedersen

Dato : 19-01-02 17:08

Du kan eventuelt gå ind på www.edbpriser.dk og tjekke hvad tingene ca. koster.

Herefter kan du f.eks. gå ind på www.dpreview.com og se om du kan finde
en beskrivelse + test af det der. Du kan også sammenligne det med andre
kamera.

Mvh

Steen P.

Fra : Aksel

Dato : 20-01-02 16:07

"Prince" <johnnyravn@postkasse.com> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg er på jagt efter et digitalkamera til max 10.000. Hvad er godt og hvad
> er snot. Det skal være "nemt" at bruge. Hvad med hukomelse osv....
>
> Johnny

Prøv at se anmeldelser på en af disse sider
http://www.dpreview.com/
http://www.digit.no/index.html

Hilsen Aksel