Gensyn
Fra : Hanne L

Dato : 23-01-01 21:58

Jeg vil lade min hånd glide nedover den nøgne, bløde hud på hans
faste ryg, nedover krydset, der er blødt og dunet.
Hvile der et øjeblik.

Lade hånden følge buen op mod hans baller. Hans små, faste baller,
som jeg er vild med at røre ved. Så vild, som jeg aldrig har været det
før hos nogen anden mand.
Jeg vil kæle for dem, tage fast omkring dem, slikke dem og bide i
dem, uden det gør ondt.

Mærke alle de fornemmelser, det vækker i mig.
Mærke alle de fornemmelser, det vækker i ham.
Gør ham urolig, så han ikke kan ligge stille ret meget længere.

Men han får besked på at ligge stille, for jeg er slet ikke færdig.
Jeg vil gentage min hånds vandring mange gange, før han får
lov til at vende sig om.

Det vil jeg gøre som noget af det første, når jeg kommer over til ham.

Kærlig hilsen
Hanne

Jeg sidder pludselig og svømmer helt hen ved tanken om, hvordan
--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Chokmah Alias Rabis ~

Dato : 24-01-01 03:54

On Tue, 23 Jan 2001 21:58:13 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:
HI Hanne :)
>Jeg vil lade min hånd glide nedover den nøgne, bløde hud på hans
>faste ryg, nedover krydset, der er blødt og dunet.
>Hvile der et øjeblik.
Uhhh du frister mig til at jeg SAP må til Jylland :)
> [...]
>før hos nogen anden mand.
>Jeg vil kæle for dem, tage fast omkring dem, slikke dem og bide i
Ohh lidt ondt skader well ikke :)

>Mærke alle de fornemmelser, det vækker i mig.
>Mærke alle de fornemmelser, det vækker i ham.
>Gør ham urolig, så han ikke kan ligge stille ret meget længere.
Gud forbyde det :)

>Men han får besked på at ligge stille, for jeg er slet ikke færdig.
>Jeg vil gentage min hånds vandring mange gange, før han får
>lov til at vende sig om.
Hanne Hanne er du blevet M :)

>Det vil jeg gøre som noget af det første, når jeg kommer over til ham.
jeg tror han refundere udgifterne til en hyre vogn - hvis du sender
ham et kopi af dte her :)
MvH
Bo
Ham der har et ikke særligt kælrigt forhold til tele dk s news
:((((((((

Fra : Hanne L

Dato : 24-01-01 16:36

"Chokmah Alias Rabis The Dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 23 Jan 2001 21:58:13 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
> wrote:
> HI Hanne :)

Hej Bo

> Uhhh du frister mig til at jeg SAP må til Jylland :)

Kom du til at savne FreYa?
Så har hun vist en hel masse i vente *SF*.

> Ohh lidt ondt skader well ikke :)

Man kan jo få det til at svie på andre måder end ved at bide.

> Gud forbyde det :)

Kender jeg ham ret, vil han have svært, meget svært ved det.

> Hanne Hanne er du blevet M :)

M??? Du mener vel S? Jeg er jo normalt m´er.
Jeg har da en hel masse ideer til, hvad jeg kunne tænke mig at
gøre ved ham som S´er *SF*. Vi overvejer seriøst at bytte roller
bare en gang imellem. Det ville jo være en skam at lade alle de
gode ideer forsvinde op i luften, ikke?
(Nu tror jeg, han bliver lidt urolig, min kære mand, når han læser
det her *SSS*)

> jeg tror han refundere udgifterne til en hyre vogn - hvis du sender
> ham et kopi af dte her :)

Han _har_ allerede læst det og er spændt på mit svar til dig.

Så skift!

Kærlige hilsner
Hanne

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 24-01-01 17:53

On Wed, 24 Jan 2001 16:36:21 +0100, "Hanne L" <maane69@worldonline.dk>
wrote:

>"Chokmah Alias Rabis The Dog" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
HI Hanne :)

>Kom du til at savne FreYa?
>Så har hun vist en hel masse i vente *SF*.
Uhh hun har allerede købt tiger balsam godt nok fra Japan ?

>Man kan jo få det til at svie på andre måder end ved at bide.

ja-da

>Kender jeg ham ret, vil han have svært, meget svært ved det.
Uhh jeg er alalerede ind og kigge på dsb tog tider :)

>M??? Du mener vel S? Jeg er jo normalt m´er.
pardon det var S forfattet lidt tidligt om morgene før jeg gik i seng
> [...]
>gøre ved ham som S´er *SF*. Vi overvejer seriøst at bytte roller
>bare en gang imellem. Det ville jo være en skam at lade alle de
afgjort vi har også en lieg rigeligt demokratisk ide kørene med at jeg
skal prøve det samme som jeg udsætter den Yberlieg for :)
>(Nu tror jeg, han bliver lidt urolig, min kære mand, når han læser
>det her *SSS*)
Jaaaaaaeeeeee..... jeg mente nu heller ikke lige at dte var sådan helt
nødvenduigt md al det demokrati :)

>Han _har_ allerede læst det og er spændt på mit svar til dig.
*lol* hils ham og sig jeg håber han kommer med til den næste dss fest-
jeg tror også Solveig er ved at være ldit mør efter billederen fra den
sidste :)

>Så skift!
det er sgu ikke nemt når man har tegenet ½ års kontrakt med tele dk
og betaler for det afligevel - men de arbejder på sagen det er noget
med .. ja de har fåed en ny news maskien den er vist ikke lige så go
som ham der solgte den til dme fortalte ;) de har ihvertilfæled derres
hyr med at få den til at virke
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-01-01 23:11

"Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Bo

> afgjort vi har også en lieg rigeligt demokratisk ide kørene
> med at jeg skal prøve det samme som jeg udsætter den Yberlieg
> for :)

Det er da kun rimeligt, at du skal udsættes for det samme, hvor-
dan kan du ellers få en fornemmelse af hvad der er godt?

> Jaaaaaaeeeeee..... jeg mente nu heller ikke lige at dte var
> sådan helt nødvenduigt md al det demokrati :)

Hold op, hvor er du nået langt med din homofobi. Er alt det,
virkelig på grund af dansen med mig?

> det er sgu ikke nemt når man har tegenet ½ års kontrakt med
> tele dk og betaler for det afligevel

Nå? og hvad holder dig fra at bruge testserveren på
193.162.153.117? (udelukkende for TDC kunder, den skulle være
langt mere stabil end hovedserveren, ifølge rygterne)

Læser du ikke Tele.dk.support^H^H^^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^H^Hdk.snak.mudderkastning?

Læs især indlæg fra Charlie Nolimfjordspjorter.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Knold

Dato : 25-01-01 07:59

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Chokmah alias rabias the dog" skrev

Hej Peder

> Hej Bo

> Det er da kun rimeligt, at du skal udsættes for det samme, hvor-
> dan kan du ellers få en fornemmelse af hvad der er godt?

Tror du han tør??*GG'

Jamen hvordan urolig *SSSSSSSSSSS*

> Hold op, hvor er du nået langt med din homofobi. Er alt det,
> virkelig på grund af dansen med mig?

Har du mon urettet mirakler Peder? ))))))

Det er jog de "bonderøve" er i virkeligheden jyske prængere *g*

Fra : Hanne L

Dato : 25-01-01 11:12

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

Kære Henrik

> Hej Peder

> Tror du han tør??*GG'

Jeg synes bestemt også, I mænd burde udsættes for alt det, I er
helt vilde med at udsætte os kvinder for. Selvfølgelig kan I ikke
mærke det på helt samme måde, som vi kan, men mon dog ikke
det ligner? *GGG*

> Jamen hvordan urolig *SSSSSSSSSSS*

Synes du, jeg skal udbrede mig om det herinde i dss? *SF*
For det kan jeg da sagtens med din godkendelse *SSS*.

> Har du mon urettet mirakler Peder? ))))))

Jeg ville meget gerne have set det andet end på billede. Specielt
fordi du jo nægtede at gøre det til forrige fest. Men det var vist
også mest for Maj Britts skyld, så hun kunne vinde væddemålet
med Peder.

> Det er jog de "bonderøve" er i virkeligheden jyske prængere *g*

Ja, hvis man ellers forstår den slags fagsprog *SUK* *SSS*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 20:23

On Thu, 25 Jan 2001 07:58:39 +0100, "Knold" <knold_knold@hotmail.com>
wrote:

>"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

HI Knold :)
>Tror du han tør??*GG'
jaa men ... hmmm... pisk er sgu egentligt ok så længe det bare er på
rygge sterin har jeg heleler ingen problemer med - jeg vil ikke sige
jeg bliver tændt af det ... af ok jeg har en snert af pryomani - hvor
jeg i mind tidliger år havde tsor glæde af at sætte ild til mig selv
med koge sprit - menjeg mener ikke der var noget seksuelt i det ?

>Har du mon urettet mirakler Peder? ))))))

Uhhh - knold Peders sex apeal skal du ikke tage fejl - af da jeg kaste
demig rundt på gulvet med ham var jeg på et tidspunkt oprigtigt i tvil
om han havde 3 ben da jeg lysent køret mit knæ op i skrditet på den
ekksalterede Peder :)

>Det er jog de "bonderøve" er i virkeligheden jyske prængere *g*
hmmm.. nej men nu køre asdl jo en del hurtige rme dnogen ting ftp
napster etc - det er ikke specilt godt til at surfe med det er ikke
bedre ind isdn - men det er kumerligt til news - men der tror jeg
egentligt bare jeg slår wol til på en af mine agenter - da de faktiske
hard e fleste - men tele dk er geniale i og med at de går så langt
tilbage hvis man henter alle header juli 99 går den sgu tilbage til

MvH
Bo

Fra : FreYa

Dato : 25-01-01 21:00

"Knold" <knold_knold@hotmail.com>, Thu, 25 Jan 2001 07:58:39 +0100,
wrote:

Hej Peder og Knold :)

>Har du mon urettet mirakler Peder? ))))))

Tjah, jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv, om Peder har en
usædvanlig god eller en ualmindelig dårlig indflydelse på Bo ;)
--
FreYa

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 25-01-01 21:21

On Thu, 25 Jan 2001 19:59:42 GMT, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>"Knold" <knold_knold@hotmail.com>, Thu, 25 Jan 2001 07:58:39 +0100,
>wrote:

HI Super Kussen freY :)

>Tjah, jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv, om Peder har en
>usædvanlig god eller en ualmindelig dårlig indflydelse på Bo ;)

ahhhhhh nu gir jeg godt nok lige homofoben en slapper - eller ratter
jeg har sendt han på en længer ferie :)
Men skat konvetere det gør jeg sgu ikke - der er dog grænser for
liberaliteten :)
kYs i kussen skat
din
Bo

Fra : FreYa

Dato : 25-01-01 22:24

Chokmah alias rabias the dog <chokmah999@hotmail.com>, Thu, 25 Jan
2001 21:20:30 +0100, wrote:

>Men skat konvetere det gør jeg sgu ikke - der er dog grænser for
>liberaliteten :)

Nå, okay så skal jeg genoverveje om jeg tør sidde imellem dig og
Peder, på en dss-bustur til Harzen. Jeg vil jo nødig risikere at være
i vejen...
--
FreYa

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-01-01 01:24

"FreYa" skrev

Hej FreYa

> på en dss-bustur til Harzen.

DSS-Sommerfest 2001?

> Jeg vil jo nødig risikere at være i vejen...

Hvis du sidder stille, så går det nok.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : René Hjorth

Dato : 25-01-01 22:01

Wed, 24 Jan 2001 22:11:29 GMT skrev "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net>

Hej Peder,

[Bo:]
>Hold op, hvor er du nået langt med din homofobi. Er alt det,
>virkelig på grund af dansen med mig?

Jeg tror at det er på grund af mange gode menneskers kærlige og
tålmodige påvirkning af Bo, men nok i særdeleshed din :)

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 25-01-01 22:44

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Hanne L.

..

Hvor er det et dejligt digt , forelsket erotisk og smukt, jeg holder
meget af sådanne fantasier . Henrik må virkelig være noget ganske særligt.

Kærlig Hilsen
Fru Henning.

Fra : Hanne L

Dato : 28-01-01 00:40

Fru Henning skrev:

Kære Hanne

> Hvor er det et dejligt digt , forelsket erotisk og smukt, jeg holder
> meget af sådanne fantasier . Henrik må virkelig være noget ganske
særligt.

Det er ikke bare et digt, men den rene "skind"barlige virkelighed *S*.
Og derfor ikke kun en fantasi, men noget, jeg holder meget af at gøre.

Jeg elsker ham meget højt, og han er noget ganske særligt, for mig i
hvert fald *S*.
Jeg er ikke vant til at blive ved med at være SÅ forelsket i en kæreste,
jeg har været sammen med i 2½ år. Det er meget forunderligt og dejligt.

Kærlig Hilsen

Hanne L

Fra : René Hjorth

Dato : 28-01-01 16:21

Sun, 28 Jan 2001 00:40:27 +0100 skrev "Hanne L"
<maane69@worldonline.dk>

Kære Hanne,

>Jeg er ikke vant til at blive ved med at være SÅ forelsket i en kæreste,
>jeg har været sammen med i 2½ år. Det er meget forunderligt og dejligt.

Og hvis du er heldig, fortsætter det sådan, og bare bliver ved (og jeg
tror at du er heldigt :)

Men jeg ved præcist hvordan du har det; jeg har været forlovet med
Nicolai i over 7½ år, og er stadig HAMRENDE forelsket; nogle gange kan
jeg stille kigge på ham og få våde øjne og en stor klump i brystet...

Det' for dejligt! )

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 28-01-01 22:53

René Hjorth skrev:

Kære Rene´

> Og hvis du er heldig, fortsætter det sådan, og bare bliver ved (og jeg
> tror at du er heldigt :)

Det tror jeg efterhånden også, selvom vores temperamenter løber løbsk
med os somme tider. Men vi bliver lige kede af det og bliver hurtigere og
hurtigere gode venner igen. Vi synes begge, vi lærer af vores fejl. Og det
må jo være vejen frem *S*.

> Nicolai i over 7½ år, og er stadig HAMRENDE forelsket; nogle gange kan
> jeg stille kigge på ham og få våde øjne og en stor klump i brystet...

Uhmmm, det lyder dejligt! *S*.
Jeg kender godt de følelser, og får somme tider sommerfugle i maven af bare
at SE på ham.

Lad os alle nyde det! *SSS*

> Det' for dejligt! )

Det er vist underdrevet at sige *S*